728 x 90

آخوند سعادت نژاد: منزل قاسم سلیمانی بودم خبر دادند مجاهدین تظاهرات کردند

آخوند اسماعیل سعادت نژاد
آخوند اسماعیل سعادت نژاد

آخوند سعادت نژاد مشاور سپاه و دژخیم قاسم سلیمانی

منزل قاسم سلیمانی بودم خبر دادند مجاهدین تظاهرات کردند

سلیمانی با پای برهنه دوید و از خانه زد بیرون

آخوند سعادت نژاد مشاور سابق پاسدار قاسم سلیمانی ۱۲دی:

من منزل حاج قاسم بودم یکباره خبر دادند منافقین تظاهرات و راهپیمایی کردند و شورش کردند در میدان مشتاق اون موقع می‌گفتند میدان مشتاق که الآن اسمش میدان شهدا ست مقابل مسجد جامع کرمان است. حاج قاسم از آن کسی که خبر آورد گفت راهپیمایی کردند چه می‌گویند؟ گفت دارند شعار علیه ما می‌دهند. گفت چه می‌گویند؟ گفت می‌گویند جماران بمباران! خدا می‌داند دیگه حاج قاسم تحمل نکرد، نه نگاه کرد ما مهمان در خانه ایشان هستیم، نه این‌که نگاه کرد کفش بپوشد. با پای پتی و برهنه از خانه دوید زد بیرون ۳-۲ تا از بچه‌ها اون دور و اطراف بودند یک به یک صدایشان زد گفت بدوید ببینیم این منافقین خاک تو سر ما دارند چی می‌گویند نسبت به امام! و بچه‌ها را بین راه که داشت می‌رفت یکی یکی پیام داد برایشان تلفن زد که پاشید بیایید اونجا ببینم چه خبر است چند نفری از بچه‌ها همراه حاج قاسم که پیشتازشان او بود آمدند و بالاخره قصه و صحنه را جمع کردند.

حاج قاسم از طرف رهبر معظم انقلاب، پیامی برای آقای ابرهیم جعفری در منطقه خضرا برد. همانجایی که همه مسائل آن منطقه دست آمریکایی‌ها بود. حاج قاسم بی‌محابا که اینجا آمریکایی‌ها هستند، پیش آقای ابراهیم جعفری رفت و از زبان خود او شنیدم که گفت من پیام مقام معظم رهبری را به آقای ابراهیم جعفری گفتم، ایشان استکان و نعلبکی در دست داشت و چای می‌نوشید، یکباره آن را به زمین گذاشت و گفت آقای حاج قاسم، والله اجرای دستور مقام معظم رهبری برای من از این چای خوردن آسان‌تر است. آقای ابراهیم جعفری دیگه کنار رفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d289fd8-e4fe-44ca-9c0e-2851cb46c4ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات