728 x 90

نخست‌وزیر ایالت هسن خواستار تعطیلی نمایندگی‌های رژیم آخوندی در آلمان شد

بوریس راین نخست‌وزیر ایالت هسن آلمان
بوریس راین نخست‌وزیر ایالت هسن آلمان

رسانه‌های آلمان روز چهارشنبه ۱۸ مهر گزارش دادند، بوریس راین، نخست‌وزیر ایالت هسن آلمان، به‌دنبال حمایت‌های رژیم ایران از گروه‌های نیابتی در جنگ خاورمیانه، خواستار تعطیلی نمایندگی‌های کنسولی رژیم ایران در آلمان شد.
بوریس راین در نامه‌یی به وزیر خارجه آلمان تأکید کرده است رژیم ایران از مدتها قبل یکی از بزرگ‌ترین حامیان سیاست‌های تروریستی و تهدید کننده امنیت منطقه، به‌ویژه در رابطه با اسراییل بوده است.
راین در این نامه که خبرگزاری آلمان (dpa) آن را منعکس کرده، به حملات موشکی اخیر رژیم ایران به خاک اسراییل اشاره کرده و از وزیر خارجه آلمان خواسته‌است تمامی نمایندگی‌های کنسولی ایران در آلمان، به‌ویژه نمایندگی در فرانکفورت، مورد بررسی قرار گیرد و به‌منظور تضمین امنیت، تعطیل شوند.
نخست‌وزیر ایالت هسن آلمان هم‌چنین از حضور نمایندگان و کارکنان رژیم ایران در آلمان که یک سیاست خطرناک را مشروعیت می‌دهند ابراز تأسف کرده و خاطرنشان کرده است که وقایع دو هفته گذشته در جنگ خاورمیانه به تنشهای سیاسی و بین‌المللی بیشتری دامن زده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b515348-c85d-4a39-97c0-241a6cf71d5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات