728 x 90

ليبرتي,

حکومت عراق از انتقال لیفتراکهای اشرف به لیبرتی ممانعت می‌کند

-

 -
-
خبری از زندان لیبرتی:
حکومت دست‌نشانده عراق به دستور رژیم آخوندی از انتقال لیفتراکهای اشرف به لیبرتی ممانعت می‌کند تا مجاهدین مجبور به حمل بارهای سنگین بر دوش و دستهای خود شوند تا شاید از این طریق روحیه رزمنده آنها درهم بشکند.
طبق توافقات مکتوب شده بین دولت عراق با مارتین کوبلر حکومت عراق متعهد شده بود به جای انتقال لیفتراکها از اشرف روزانه دست‌کم 3 لیفتراک را 5روز در هفته از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر در اختیار مجاهدان لیبرتی برای حمل و نقل بارهای سنگین بگذارد. این به‌معنی 600ساعت در مجموع در هر ماه است.
اما این تعهد حکومت عراق هم مانند سایر تعهداتش انجام نشده و حکومت فقط به 5/2درصد از این 600ساعت در 7ماه گذشته بسنده کرده است تا ولی‌فقیه ابله ارتجاع را که برای درهم شکستن مجاهدین به این چیزها دلخوش کرده است راضی کند.

در نمودار زیر که در اختیار کوبلر و حکومت عراق است به‌دقت نشان داده می‌شود که مجاهدان اشرف در لیبرتی در 7ماه گذشته از مجموع ۴۲۰۰ساعت فقط 108ساعت یعنی حدود 5/2 درصد از زمان مقرر را توانسته‌اند از لیفتراک ها برای حمل بارها استفاده کنند.


 



در عکس بعدی که باز هم آقای کوبلر در برابر آن سکوت پیشه کرده است نشان داده می‌شود که مجاهدین در لیبرتی چگونه تلاش می‌کنند بارهای سنگین را با دست و اعمال شاقه جابه‌جا کنند.



این در حالیست که لیفتراکهای خریداری شده توسط ساکنان اشرف بیش از 9ماه است در اشرف در انتظار اجازه انتقال به لیبرتی هستند.



یک سخنگوی مجاهدین در این باره گفت: به این می‌گویند حقوق‌بشر به سبک نازیسم تحت نام ملل‌متحد و نماینده ویژه دبیرکل برای خوش‌خدمتی به خامنه‌ای و مالکی که حاکمیت لرزان آنها حتی با یک لیفتراک در دست مجاهدین به‌شدت تهدید می‌شود! به‌راستی که ترس مرتجعین از مجاهدین حد و مرز ندارد!

یک منبع آگاه گفت که آقای کوبلر برای خدمات خود به حقوق‌بشر (!) در عراق ماهیانه حدود 60هزار دلار از بودجه سازمان ملل حقوق می‌گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a5a562f-ac5b-4055-a4fb-d03da7640f93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات