728 x 90

دخالتهای ایران,

محاکمه دو تروریست رژیم ایران در کنیا

-

کشور کنیا
کشور کنیا
دستگاه قضاییه کنیا روز پنجشنبه 11 آذر 95 دو تروریست رژیم آخوندی را محاکمه کرد. آسوشیتدپرس گزارش داد: «دو ایرانی در کنیا متهم به تروریسم شدند. این دو روز پنجشنبه در یک دادگاه کنیا متهم به جمع‌آوری اطلاعات برای تسهیل در یک اقدام تروریستی شدند. نصرالله ابراهیم و عبدالحسین قلی صفایی روز سه‌شنبه در یک خودرو دیپلوماتیک رژیم ایران در نایروبی دستگیر شدند. این خودرو متعلق به سفارت رژیم ایران در کنیا بود. آنها مشغول فیلم‌برداری از یک سوژه عملیاتی بودند.

به گزارش آسوشیتدپرس دادستان گفت: "این دو نفر از ملاقات دو ایرانی زندانی شده با جرایم تروریستی بازمی‌گشتند".

احمد ابوالفتحی و منصور موسوی دو تن از مزدوران رژیم هستند که سه سال پیش در کنیا به جرم انبارکردن مواد منفجره به ۱۵ سال حبس محکوم شده‌اند.

سه سال پیش نیز مقامهای کنیایی دو تن دیگر از عوامل رژیم را که قصد داشتند با گذرنامه جعلی اسراییلی وارد این کشور شوند، بازداشت کردند. سال گذشته نیز پلیس کنیا خبر از کشف یک شبکه جاسوسی مرتبط با رژیم ایران داد.

در سال ۲۰۱۵ دو کنیایی اعتراف کردند که با دستگاههای امنیتی رژیم ایران برای طراحی حمله علیه اهداف غربی همکاری می‌کرده‌اند. به گفته رئیس پلیس کنیا این دو اعتراف کرده‌اند که جاسوس سپاه قدس بوده‌اند.

آسوشیتدپرس افزود: ”نیروهای رژیم ایران به حملات یا حملاتی که خنثی شدند در سراسر جهان در سالهای اخیر مظنون بوده‌اند از جمله در آذربایجان، تایلند و هند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a0acf17-4129-4717-8256-59235f91a6ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات