اعتصاب 1300تن از کارگران کارخانه لولهسازی صفا در ساوه روز یکشنبه نیز ادامه داشت. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن 6ماه حقوق عقبافتاده خود از دو هفته پیش دست به اعتصاب زدهاند. کارگران اعتصابی اعلام کردند تا حداقل 4ماه حقوق از شش ماه حقوق عقبافتاده خود را نگیرند، دست از تحصن برنمیدارند.
اعتراضات كارگري,
اعتصاب ۱۳۰۰تن از کارگران کارخانه لولهسازی صفا همچنان ادامه دارد
-
- سیاست
- 1391/10/17
اعتصاب کارگران - آرشیو
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/358f5e47-c722-4ead-ae86-db6b838d6a1f"></iframe>