728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

یا تمکین کنید یا از شهر بروید بیرون!

-

ترس رژیم از قیام
ترس رژیم از قیام
شاید دو هفته قبل که آخوند علم‌الهدی گفت مشهد جای کنسرت‌گذاری نیست و هر کس نمی‌خواهد برود، خیلی‌ها فکر کردند خوب ما که مشهدی نیستیم به ما چه؟ ! یا اصلاً ما که اهل کنسرت نیستیم به ما چه؟ اما در نماز جمعه این هفته معلوم شد قضیه بیخدارتر از این حرفهاست و خامنه‌ای کمبود علم‌الهدی در بقیه جاها را پر کرده است:
صحبتهای امام جمعه‌های خامنه‌ای:
خبرگزاری ایسنا 5شهریور 95:
محمدعلی نکونام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرکرد: همین کنسرتی که چند روز قبل در شهرکرد اجرا شد، تصاویرش را آوردند و من مشاهده کردم. در این کنسرت چه می‌گذرد؟ متأسفانه فضای تاریک، دختر و پسر و زدن کف و شادی‌های ناهنجار و معصیت آشکار بود.

امام جمعه اصفهان پا را از کنسرت فراتر گذاشت و سراپرده سینماها گیر داد. و دستور صادر کرد هرکس می‌خواهد فیلم ببیند برود در شهرهای اطراف!: طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان: بنده سر در این به‌اصطلاح سینماها را که میبینم قلبم به درد می‌آید... اینهمه در این شهر ما شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم که آخرش اینطور بشود؟ (با فریاد) عکس فلان زن هنرپیشه‌ی معلوم الحال را بزنیم سر در سینما که جوانهای ما تحریک بشوند و پول بدهند و بروند تماشا... ؟ نخیر... دیگر تمام شد... اصفهان شهر شهیدان است... سینما نمی‌خواهد... هرکس هم می‌خواهد برود سینما، یک تک پا برود شهرهای اطراف فیلمش را ببیند و برگردد!

امام جمعه شیراز، پا را از سینما و کنسرت فراتر گذاشته و هر گونه روی چمن نشستن را خلاف شرع آخوندی قلمداد کرد و حتی مردم کاهو سنکجبین خود را باید در مسجدهایی بخورند که در نظام آخوندی پاک خلوتند و مشتری ندارند. خلوت است و مشتری ندارد.

امام جمعه شیراز: شهر برادر امام رضا حرمت دارد (گریه حضار)... شهر حضرت شاهچراغ حرمت دارد (گریه شدیدتر حضار)... در این شهر نمی‌شود هرجا یک تکه چمن دیدید بروید برای خودتان زیلو پهن کنید و بنشینید به هره کره کردن... دل برادر آقا امام رضا به درد میاید (گریه و خودزنی حضار)... ما دیگر اجازه نمی‌دهیم... شهرداری باید تابلوی "وارد چمن نشوید" را همه جا نصب کند و با متخلفین قاطعانه برخورد شود... کاهو سکنجبین و بساط چای و جوجه کباب تان را بردارید ببرید یک شهر دیگر... اینجا دورهمی باید فقط در مسجد و هیأت و حسینیه باشد!

امام جمعه قم مرکز آخوندهای کشور، پا را فراتر از این حرفها گذاشت و از این‌که تسبیح از دست مرد و زن افتاده به خروش آمد و فرمان صادر کرد اگر گوشی هوشمند می‌خواهید بروید تهران! امام جمعه قم: این وضعیت پایتخت مذهبی ایران است... یک زمانی در این شهر دست زن و مرد و پیر و جوان تسبیح بود... قمی‌ها همه اهل ذکر و عبادت بودند.. حالا اوضاعمان شده است این‌که در کوچه و خیابان هر کسی یک تلفن هوشمندی گرفته است دستش و معلوم نیست آن تو چه غلطی می‌کند... بساطش را جمع کنید... مگر تسبیح شاه مقصودی خودمان چه اشکالی داشت که باید عده‌یی برای گذارن وقت این چیزها را دست بگیرند... ؟ در شهر مقدس قم دیگر ما اجازه نخواهیم داد این چیزها فروخته شود... خرید، فروش، حمل و نگهداری گوشیهای آن‌چنانی در شهر قم ممنوع است... می‌خواهید گوشی هوشمند داشته باشید بروید تهران! اینجا فوق فوقش نوکیا یازده دو صفر می‌توانید داشته باشید!

امام جمعه ممسنی از دندانی که بر جگرش گذاشته نعره کشید و برگی بالاتر از بقیه امام جمعه‌ها رو کرد و فرمان جداسازی خیابانهای این شهر کوچک را بین زن و مرد صادر کرد. شهری که جمعیتش در سرشماری سال 85، 166هزار نفر بوده است. و در برخی ساعتهای روز ممکن است به‌طور اتفاقی در مرکز آن مقداری رفت و آمد به چشم بخورد. این نماینده ولی‌فقیه ارتجاع این چنین دستور صادر کردد، مردمی که علایق و سلایق این موجود را نمی‌پسندند به دوگنبدان و جاهای دیگر مهاجرت کنند.

امام جمعه ممسنی: ما تا به‌حال دندان بر جگر گذاشتیم و چیزی نگفتیم... ما اینجا امامزاده داریم... بقعه متبرکه داریم... شهید داریم... جانباز داریم... با همه اینها هر روز باید شاهد این باشیم که هزاران زن و مرد نامحرم با هم توی خیابان برخورد می‌کنند... که چه بشود؟ حتی شنیدن صدای زن نامحرم هم برای مرد کراهت دارد... ما دیگر در شهر خود اجازه نمی‌دهیم به اینجور بی‌ناموسیها... کسانی که می‌خواهند پیاده‌روها و خیابانها و محیط شهرشان مختلط باشد بروند دوگنبدان... بروند یک جای دیگر... پیاده رو ها و خیابانهای ممسنی باید جداسازی شود... زنها از این ور بروند مردها آن ور... (صدای تکبیر حضار)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32fb1c6a-d730-44bf-a294-83c3cd90a381"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات