728 x 90

سوريه,,فلسطين,

فلسطینیها علیه بشار اسد

-

کمپ پناهندگی فلسطینیان در یرموک
کمپ پناهندگی فلسطینیان در یرموک
عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت بمباران اردوگاه فلسطینی یرموک با هواپیماهای جنگی و هواپیمای میگ جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است. ما در جنبش حماس و تمامی مردم فلسطین و تمامی آزادگان جهان این جنایت رژیم سوریه را به‌شدت محکوم می‌کنیم و می‌گوییم که هدف قرار دادن اردوگاههای فلسطینی در سوریه مردود است و باید فوراً متوقف شود. اردوگاههای فلسطینی تا امروز بیش از 750شهید در سوریه داده است. بیش از 300شهید تنها در اردوگاه یرموک تقدیم شده است. این به‌معنی آن است که شهدایی که اردوگاه یرموک تا امروز داده‌اند، برابر با تعداد شهدایی است که ملت فلسطین در جریان تجاوز و جنگ صهیونیستی علیه نوار غزه تقدیم کرده است».
سازمان آزادیبخش فلسطین نیز رژیم سوریه را مسئول کشتار در اردوگاه یرموک دانست. یاسر عبد ربه از رهبران سازمان فتح گفت بشار اسد و رژیم او مسئولیت جنایت در اردوگاه یرموک را برعهده‌دارند. این به‌روشنی نشان می‌دهد این رژیم در سیاست جنایتکارانه‌اش و در قتل و نابودی حد و مرزی نمی‌شناسد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31a07642-410b-437a-9b41-d4e6ae8acd9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات