728 x 90

قاچاق ,دستگيري عوامل رژيم در خارجه,

واکنش رژیم در قبال دستگیری عوامل خود در آمریکا

-

مهمان‌پرست سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
مهمان‌پرست سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
وزارت خارجه رژیم در واکنش به دستگیری یکی از عوامل خود در آمریکا به اتهام خرید غیرقانونی تجهیزات آزمایشگاهی و ارسال آن به ایران، واکنش نشان داد و مدعی شد این کار برای اعمال فشار بیشتر به رژیم آخوندی صورت گرفته است.
مهمان‌پرست سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم گفت: همان‌گونه که بارها تأکید شده متأسفانه بازداشت و تله‌گذاری برای هموطنان ما در آمریکا و یا بنا‌ به خواست آمریکا در برخی کشورهای غربی به رویه سازمانهای امنیتی این کشور تبدیل شده است.
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم به تلاش گسترده حکومت برای آزادی این کارگزار رژیم اذعان کرد و افزود: «وزارت امور خارجه بلافاصله پس از کسب اطلاع از بازداشت دکتر عطاردی با انجام اقدامات گسترده کنسولی از تهران و نیز دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن و با انجام ملاقاتهای متعدد از جمله با مقامات سفارت سوئیس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا در تهران، خواستار آزادی فوری وی شد. اخیراً امکان تبدیل قرار ایشان به بازداشت خانگی در قبال دریافت وثیقه سنگین و غیرقابل توجیه (۴۸۰۰۰۰دلار) فراهم شد.
خاطرنشان می‌شود، این کارگزار رژیم در ماه دسامبر دستگیر شده بود، اما رژیم آخوندی تاکنون آن را مسکوت گذاشته بود و تنها پس از اعلام آن توسط رسانه‌های آمریکا، به واکنش علنی پرداخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/313ce4bc-4057-4ba2-9606-91fbe5a76a42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات