728 x 90

معنای تحریم «بیت»العنکبوت خامنه‌ای (۴)

بعد از آشنایی با امپراتوری چهارده‌گانه بیت‌العنکبوت، در این شماره فقط به دو امپراتوری بزرگ، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان نگاهی کوتاه خواهیم داشت.

۱ـ ستاد اجرایی فرمان امام

این ستاد ثروتمندترین و پردرآمدترین مجموعه تحت اختیار خامنه‌ای و در عین‌حال مهاجم‌ترین نهاد به‌اصطلاح «بخش عمومی غیردولتی»! در تصاحب دارایی‌های کشور محسوب می‌شود. تفاوت مهم کار این ستاد با نهادهای دیگر تحت سلطه بیت‌العنکبوت در این است که به مدد حمایت مستقیم و روزمره شخص خامنه‌ای قادر به تملک سوده‌ترین و بزرگترین شرکتهای تجاری و مالی شده است.

خبرگزاری رویتر در گزارش تحقیقی ۲۰آبان ۱۳۹۲خود، ثروت «ستاد اجرایی».. را ۹۵میلیارد دلار برآورد کرد.

با نگاهی به شرکتهای وابسته به «ستاد اجرایی» که هر کدام غولهای غارت اقتصاد ایران هستند به‌معنای خانهٔ کلنگی و حسینیه مورد اشاره شیخ شیاد پی‌می‌بریم:

روحانی: «اموال رهبری اونجا یک حسینیه است و یک خانه ساده»

 

 

۲ـ بنیاد مستضعفان

 

این بنیاد، زیر نظر مستقیم خامنه‌ای اداره می‌شود. در سال ۱۳۷۶رفیق دوست رئیس پیشین این مجموعه گفت: بنیاد مستضعفان، حدود ۴۰۰شرکت بازرگانی و تجاری دارد و ۲۸درصد نساجی کشور، ۲۲درصد سیمان، حدود ۴۵درصد نوشابه غیرالکلی، ۲۸درصد لاستیک و ۲۵درصد شکر ایران را تولید می‌کند.

این بنیاد از بزرگترین مؤسسات بازرگانی در آسیا و خاورمیانه است و در فروش و قاچاق نفت هم دست دارد.

این تنها نوک کوه غارت اموال مردم است. از سایر هلدینگ‌های مالی، نساجی، کشاورزی، خودروسازی و امپراتوریهای بزرگی مانند «آستان قدس رضوی» که غول غیرقابل مهاری در اقتصاد کشور است می‌گذریم و در برنامهٔ آینده به ساختار و سلطهٔ سیاسی بیت‌العنکبوت می‌پردازیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e0f7e43-96ec-47c7-970f-5e7e0f8c2b00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات