728 x 90

اعتراضات در عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,

به آتش کشیدن میدان حق سامرا توسط نیروهای ویژه مالکی

-

به آتش کشیدن میدان حق سامرا توسط نیروهای ویژه مالکی
به آتش کشیدن میدان حق سامرا توسط نیروهای ویژه مالکی
تلویزیون التغییر گزارش داد در سامرا نیروهای سوات میدان حق را به آتش کشیدند و آن را ویران کرده و به یک خرابه تبدیل کردند. التغییر گفت: تصاویری که از میدان سامرا به دستمان رسیده حجم ویرانی به دست نظامیان مالکی در سامرا را نشان می‌دهد…

تلویزیون التغییر گفت: مردم موصل نظامیان مالکی را متهم کردند که ساکنان شهر را به‌صورت وحشیانه به قتل می‌رسانند و خانه‌ها را بر روی سر ساکنانش خراب می‌کنند.

تلویزیون التغییر به یک نوار ویدئویی اشاره کرد که آثار بمباران ویران‌کننده خانه‌های مردم و اجساد تکه‌تکه شده در منطقه 17 تموز را نشان می‌دهد. مردم گفتند اجسادی که روی زمین پراکنده شده است اهالی غیرنظامی این منطقه هستند.

تلویزیون الجزیره گفت فعالان تصویری از قربانیان را بر روی اینترنت منتشر کرده‌اند و گفته‌اند که اینها غیرنظامیانی هستند که در خانه‌هایشان در موصل توسط نظامیان مالکی کشته شده‌اند. فعالان گفتند نظامیان مالکی آتش سلاحشان را بر روی یکی از منازل شهر باز کرده‌اند و سپس با حمله به این خانه یک مرد و یک زن را که در این خانه بودند؛ کشتند.

به گزارش تلویزیون الجزیره شیخ محمد طه حمدون یکی از رهبران جنبش مردمی در استان صلاح‌الدین عراق گفت آنچه در موصل و سامرا رخ می‌دهد تکرار همان سناریویی است که در بهرز و فلوجه اجرا شده و دارای اهداف فرقه‌گرایانه است. طه حمدون خواستار تحقیقات بین‌المللی در مورد جنایاتی شد که موصل شاهد آن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a20cb36-06dc-465c-b97c-b10bc7099816"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات