728 x 90

توتال: در صورت لغو تحریم‌ها به ایران باز نمی‌گردیم

کمپانی نفتی توتال
کمپانی نفتی توتال

به گزارش یورونیوز جمعه ۳۱اردیبهشت، همزمان با مذاکرات وین برای احیای برجام، شرکت‌های فرانسوی درباره ازسرگیری فعالیت در ایران حتی بعد از لغو تحریم‌های آمریکا ابراز تردید کرده‌اند. از جمله شرکت نفتی توتال و شرکت پژو-سیتروئن، پی‌. اس‌. ای، یکی تلویحا و دیگری آشکارا گفته‌اند که از بیم مجازات‌های آمریکا قصد ادامه سرمایه‌گذاری در ایران را ندارند.

 

خبرگزاری رویترز روز ۹اردیبهشت در گزارشی از عدم بازگشت گروه انرژی فرانسه به ایران به‌دلیل عدم اطمینان از وضعیت تحریم‌ها خبر داده بو و نوشت: گروه انرژی فرانسوی توتال فعلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد.
ژان پیر اسپرر، رئیس بخش مالی گروه انرژی فرانسوی توتال روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت در کنفرانسی گفت به‌دلیل عدم اطمینان از وضعیت تحریم‌ها بر رژیم ایران، در حال حاضر در نظر ندارد به ایران بازگردند.

رویترز افزود: در اوایل این هفته، قدرتهای جهانی و رژیم ایران تلاش کردند تا تلاشهای واشنگتن و تهران را برای انطباق با توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ تسریع کنند، ایالات متحده، به متحدان عرب خود در خلیج‌فارس در مورد وضعیت مذاکرات، اطمینان داد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27ad6bb3-a411-4b36-bad1-ab827c4437fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات