728 x 90

تناقض‌گویی‌های ستاد کرونای رژیم و آخوند روحانی!

ستاد کرونای رژیم
ستاد کرونای رژیم

در حالی که ستاد کرونای رژیم روز شنبه ۲۹آذر اعلام کرد شهرهای کردکوی، بافت، آمل و گلوگاه در آستانه قرمز شدن هستند، آخوند روحانی اعلام کرد که شهرهای قرمز به صفر رسیده. وی هم‌چنین با وقاحت این ادعای مضحک خود را تکرار کرد که در شش ماه گذشته رشد اقتصادی رژیم برخلاف سایر کشورهای جهان مثبت بوده و برای ۳۰میلیون نفر آب و برق مجانی شده است.

آخوند روحانی: شهرهای قرمز ما صفر است یعنی ما شهر قرمزی نداریم امروز در سراسر کشور نمودارهایی که بود مشاهده می‌کردیم تقریباً می‌تونیم بگیم حالا به استثنا یکی دو استان همه جا موج سوم از موج قبلی بیشتر بوده در این موج سوم وقتی ما محاسبه می‌کنیم موج بسیار سهمگینی بوده متفاوت بوده با آن موجی که ما در ماه اسفند داشتیم ما در ۶ماهه اول امسال رشد اقتصادی ما مثبت شد هم با نفت مثبت بود هم بی‌نفت مثبت بود در شرایطی که در دنیا اکثر کشورها با رشد منفی اقتصادی مواجه هستند حالا منهای هفت منهای ۹ منهای ۵ متفاوت است.

امروز برای افرادی که شرایط زندگی مناسبی ندارند و مقدار مصرف آنها زیاد نیست برق برای آنها مجانی باشد ۳۰میلیون نفر دشمنان ما می‌خواهند باور نکنند در کرونا هم پیروز می‌شویم باورشان نمی‌شود در واکسن هم اگر فردا پیروز بشویم باز هم باورشان نمی‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/217eca9e-55a1-4230-9048-01899bf53cc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات