بعد از اینکه نیروهای اسد تلاش کردند منطقه تشرین در شرق دمشق را به تصرف خود در آورند رزمندگان ارتش آزادی سوریه در دو محور فرن غزال و سوق الخیاطین با این نیروها درگیر شدند. ارتش آزادی سوریه منطقه اتوبان دمشق و قنیطره را منطقه نظامی اعلام کرد. این در حالی است که ارتش آزادی عملیات قنیطره را شروع کرده و در پیشرویهایی داشته است.
سوريه,
ارتش آزادی سوریه اتوبان دمشق- قنیطره را منطقه نظامی اعلام کرد
-
- خاورمیانه
- 1392/12/07
از مناطق تصرف شده ارتش آزادی بخش سوریه
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1bd59962-6501-44e3-8f2d-99e40fdc930d"></iframe>