728 x 90

شقه دروني رژيم,

افشای گوشه‌یی از جنایات اصلاح‌طلبان حکومتی

-

صادق خرازی
صادق خرازی
در جریان تشدید بحران در باندهای رژیم، سفیر سابق دیکتاتوری آخوندی در فرانسه، گوشه‌یی از جنایات اصلاح‌طلبان حکومتی را برملا کرد.

صادق خرازی که برادر وزیر خارجه کابینه آخوند خاتمی و از باند مغلوب است، خطاب به عباس عبدی یکی دیگر از مهره‌های باند مغلوب و معاون دادستانی خون‌آشام خمینی، نوشت: «آقای عبدی بیایید بگویید... در کجا تندی و شکنجه و بازجویی و محاکمه کردید. بیایید به مردم بگویید واقعه اشغال سفارت آمریکا را چگونه برای امیال خود به گروگان گرفتید و از سوی دیگر کودتا علیه دولت مهندس بازرگان انجام دادید و نغمه بیداری و رهایی از سلطه بیگانه را به نعره‌های نفرت و قدرت مافیای خودتان پیوند زدید، بیایید بگویید چرا سیلی بر صورت امیر انتظام زدید.. بیایید بگویید آن هنگام که در دادستانی مسئولیت داشتید و یا در نهاد امنیتی، با چه تصمیماتی خانه و کاشانه و آبروی مردم را بر باد فنا دادید.

صادق خرازی که خود نیز سالها در خدمت جنگ و جنایت حکومت آخوندی بوده است، خطاب به یار دیرینش که او را «ماکیاول گروگانگیر» می‌نامید، افزود: چگونه می‌شود کسی بگوید من کاره‌یی نیستم ولی از دیوار سفارت آمریکا بالا برود و در روز روشن سرشت و سرنوشت صدها هزار انسان را با پدیده جغد جنگ پیوند زند و میلیونها اشک و آه را برای مردم خویش به ارمغان آورد. چگونه می‌شود کسی مدعی باشد که شهروند عادی هستم ولی. . به فرانسه برود و... در ضیافتی که برایشان تدارک دیده بودند شرکت کند و بر سر سفره مهمانی بنشیند که مسئول سرویس امنیتی فرانسه و مسؤل ایستگاه اروپایی سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا سیا حضور داشته باشند و ایشان همه این اطلاعات را تا امروز درز بگیرند؟».

صادق خرازی خطا ب به عباس عبدی، خاطرنشان کرد: «آقای عبدی شیوه رفتار شما و برخی از دوستان و رفیقان‌تان باعث شد که نظام اسلامی... مسیر انتقام و خشم و خشونت را طی کند».
وی در عین‌حال اضافه کرد که هنوز پرونده‌هایی در سینه دارد که علاقه‌یی به بازکردن آن ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19f04f56-8c2b-48b2-966f-f1a7306c8cb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات