728 x 90

روابط ایران آمریکا,

مایکل شیهان: فشار بر رژیم ایران را افزایش دهید

-

مایکل شیهان
مایکل شیهان
سفیر مایکل شیهان رئیس مرکز تروریسم در دانشگاه وست پوئینت روز سه‌شنبه در جلسه استماع کنگره درباره تهدید فزاینده تروریسم گفت: «طی 6سال گذشته تروریسم گسترش یافته است. منازعاتی بوده‌اند که این را تسهیل کرده است. سه ارتش که تا دندان مسلح کردیم مالی و عراق و یمن بوده‌اند. ارتشها فروپاشیده‌اند و همه این انبارهای مهمات به دست تروریستها افتاده است.

وی افزود: من در 10ماده سیاستی که در نظرم هست را می‌گویم. از جمله فشار بر رژیم ایران را افزایش دهید. ما دیگر نباید بیش از این تجاوزکاریهای رژیم ایران علیه سربازان و ملوانهایمان را بپذیریم. یک پاسخ سریع و قاطع نسبت به تجاوزکاریهای آینده رژیم ایران باید نشان داده شود. فقدان چنین پاسخی ریسک تشدید حملات این رژیم یاغی علیه ما را به‌دنبال خواهد داشت.

سفیر شیهان همچنین گفت: «گروه‌های مختلفی هستند. آنهایی که مرا بیش از همه نگران می‌کنند کسانی هستند که توسط سپاه پاسداران و نیروی قدس آن حمایت، حمایت مالی و تعلیمات نظامی داده می‌شوند».

رژیم ایران به‌طور سیستماتیک و عامدانه لبنان و ادامه‌اش در مشرق را میلیشیاییزه کرده‌است که امنیت کل این منطقه را تهدید می‌کنند. ما مسائل بسیار بسیار بزرگ و فزاینده‌یی در آنجا طی سالهای آینده خواهیم داشت مگر این‌که با رژیم به‌طور مستقیم در این رابطه مقابله شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/196af55e-18f6-40cc-bfa2-1649c1644649"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات