728 x 90

اخبار سوريه,دخالتهای ایران,

اپوزیسیون سوریه دعوت از رژیم ایران توسط نماینده سازمان ملل را زیر ضرب برد

-

هشام مروه معاون رئیس ائتلاف ملی سوریه
هشام مروه معاون رئیس ائتلاف ملی سوریه
ائتلاف ملی سوریه با ارسال نامه‌یی به استفان دمیستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه به‌دعوت او از رژیم ایران برای شرکت در گفتگوهای مشورتی در مورد سوریه قویاً اعتراض کرد و اعلام کرد این ائتلاف حاضر به ملاقات با نماینده سازمان ملل نیست.

هشام مروه معاون رئیس ائتلاف ملی سوریه گفتگو با استفان دمیستورا را بی‌اهمیت توصیف کرد و گفت ائتلاف ملی از تصمیم دمیستورا مبنی بر دعوت از رژیم ایران متحد اصلی بشار اسد خشمگین شده است.

هشام مروه به خبرگزاری فرانسه گفت در شرایطی که اپوزیسیون سوریه در حال پیروزیهای کلیدی بر روی زمین در سوریه می‌باشد و ما منتظر دعوت دمیستورا برای شرکت در مذاکرات بودیم او از ما دعوت به شرکت در مشاوره بی‌اهمیتی کرده است.

معاون رئیس ائتلاف ملی سوریه گفت: دعوت از رژیم ایران وضعیت را وخیم‌تر کرده است و این موضوع مشکل اصلی ما با دمستورا می‌باشد. او گفت: اقدامات دمستورا نشانگر این است که او در کارش برای یافتن راه‌حلی جدی نیست.

ائتلاف ملی سوریه گفت: یک عضو این جریان برای تحویل دادن دو نامه برای بان کی‌مون دبیرکل سازمان ملل و دمیستورا به ژنو سفر خواهد کرد. مروه گفت: در این نامه‌ها نظرگاههای ما برای یک راه‌حل سیاسی و مشاهدات ما از اقدامات دمیستورا توضیح داده شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/174c8045-e5cd-4c34-841c-3f273cd73c5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات