728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله شدید آخوند مصباح یزدی به روحانی و رفسنجانی

-

مصباح یزدی، روحانی و رفسنجانی
مصباح یزدی، روحانی و رفسنجانی
مصباح یزدی از آخوندهای قم و سردمدار یکی از باندهای درون رژیم به نام جبهه پایداری، بار دیگر روحانی را به شدت مورد حمله قرار داد و او را به‌خاطر شکستش در زمینه اقتصادی و مقابله با تحریمها به باد تمسخر گرفت.

خبرگزاری حکومتی ایسنا (25تیر) که اظهارات اخیر آخوند مصباح در حسینیهٴ خمینی در قم را تحت عنوان «حمله مصباح به روحانی و کمی هم هاشمی!» منعکس نموده، به‌نقل از او می‌نویسد: «برخی بالاترین وظایف خود را محدود به لذایذ دنیا می‌دانند و… نهایت کاری را که این افراد وظیفه خود می‌دانند آن است که هر چه مردم می‌خواهند فراهم کنند، آن هم نه در چارچوب دین بلکه هر چه بخواهند».

مصباح با اشاره به اظهارات روحانی که گفته بود کسانی که این قدر غصهٴ دین مردم را می‌خورند، بیکارند، گفت: «اگر کسی صحبت از آخرت کند اینها می‌گویند شما بیکارید که فکر آخرت مردم هستید. ما کار داریم و باید تحریمها را‌ برداریم؛ حالا دیدیم که چقدر هم تحریمها برداشته شد، کار ایجاد شد، گرانی‌ها برطرف شد!»

آخوند مصباح در قسمت دیگری از سخنان خود، رفسنجانی را بدون ذکر نام وی مورد حمله قرار داد و از جمله گفت: «آدمی که پایش لب گور است و به قدری دارد که اگر خودش وهفت پشتش بخورند تمام نمی‌شود، حرفهایی نامربوط می‌زند و آبروی خود و اطرافیانش را می‌برد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/165bff42-499f-41c4-b7ab-26c7954886d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات