728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن در مقابل مجلس ارتجاع

-

اعتراض عليه طرح مسكن مهر در مقابل مجلس ارتجاع
اعتراض عليه طرح مسكن مهر در مقابل مجلس ارتجاع
صبح امروز جمعی از مردم که از متقاضیان مسکن بودند، در ساختمان مجلس ارتجاع دست به تجمع اعتراضی زدند. آنها با دست نوشته‌هایی که در دست داشتند و همچنین با شعارهای مختلف اعتراض خود را علیه کارگزاران رژیم ابراز داشتند. در یکی از پلاکاردهای دستی نوشته شده است: «مسکن مهر را هم تحریم کرده‌اند؟»
صدای شعار اعتراض کنندگان فضای مجلس ارتجاع را تحت‌تاثیر قرار داده است. در یکی از پلاکاردها نیز شعارهای علیه وزیر راه دولت آخوند روحانی نوشته شده بود. بیش از 50 درصد این جمعیت معترض را زنان تشکیل می‌دهند.
یک زن معترض می‌گوید: از سال 90 در این طرح ثبت‌نام کردیم. برای مسکن مهر پردیس 25 میلیون تومان پرداخته‌ایم اما به یکباره اعلام کرده‌اند 12 میلیون تومان دیگر بپردازید. چطور ممکن است که مستاجر هستیم و به زحمت اجاره خانه را فراهم می‌کنیم، 12 میلیون تومان پول جمع‌آوری کنیم.
مرد میانسالی می‌گوید: کسی حرف ما را گوش نمی‌دهد. دو ساعت است که مقابل مجلس ایستاده‌ایم اما حتی یک نفر نیامده تا به حرفهای ما گوش دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15aa7033-c51e-4757-8b52-66535a8de950"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات