728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

سوز و گداز مقامات رژیم از لیست‌گذاری و تحریمهای جدید آمریکا علیه برنامه اتمی و سپاه پاسداران رژیم آخوندی

-

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا
به دنبال لیست‌گذاری و تحریمهای جدید آمریکا علیه برنامه اتمی و سپاه پاسداران رژیم آخوندی، در بحبوحه مذاکرات اتمی رژیم با کشورهای 1+5، مقامات ریز و درشت رژیم یکی پس از دیگری به صحنه آمده و علیه این اقدام سوز و گداز کردند
عباس عراقچی معاون وزیر خارجه رژیم آخوندی در واکنش به تحریمهای جدید خزانه‌داری آمریکا گفت:
ما فکر می‌کنیم که این بازی دوگانه یا سردرگمی که مشاهده می‌شه بهرحال اصلاً به‌نفع فضای مذاکراتی که ما در حال حاضر داریم نیست و خلاف روح توافقنامه ژنو هست…
یک همچنین اقدامی اصلاً سازنده نیست و ما به‌شدت انتقاد داریم و این رو یک رویکرد غیرسازنده و خلاف حسن‌نیت می‌دانیم و الآن در حال ارزیابی هستیم و انشاءالله عکس‌العمل مناسب را انتخاب خواهیم کرد.
کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نیز اعلام کرد در جلسات دو هفته آیندهٴ این کمیسیون، اقدام آمریکا پس از توافق ژنو را با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار می‌دهد.
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت:: به‌طور حتم اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام تعدادی از شرکتها و نهادهای ایرانی در لیست تحریم، نقض آشکار توافقات هسته‌یی ژنو است و مقامات این کشور نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.
بروجردی گفت، از فعالیتهای هسته‌یی عقب‌نشینی نخواهیم کرد و به برنامه اتمی شتاب بیشتری خواهیم داد.
نماینده رژیم در سازمان ملل‌متحد ضمن سوزوگداز از تحریمهای جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران و شرکتهای وابسته به آن، گفت: این اقدامات می‌تواند در شرایط کنونی تأثیرات جدی منفی بر روی روند مذاکرات داشته باشد.
پاسدار رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریمهای جدید علیه رژیم ایران تنها نقض مذاکرات نیست، بلکه علامتی برای درگیری جدید آنها با رژیم ایران است. وی افزود: اگر چنین اقدامی صورت بگیرد، قطعاً مسیر مذاکرات به هم خواهد خورد و معلوم می‌شود آنها قصد همراهی و همکاری ندارند.
آخوند محمدعلی نکونام نماینده خامنه‌ای در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه رژیم در شهر کردگفت: دشمن هیچ گاه، بر سر قول خود نمی‌ایستد و نباید به آنان اعتماد کرد. دشمنان در مذاکرات ابتدا بحث انرژی هسته‌یی ایران را بهانه کرده بودند ولی حالا، بحث توان موشکی ایران و حزب‌الله لبنان را در نشستهای خود بهانه می‌کنند. کسی نباید از مذاکرات قند در دلش اب کند و به این مذاکرات دل خوش کند، چرا که نمی‌شود به حرف دشمن اعتماد کرد.
یدالله جوانی٬ مشاور ولی‌فقیه در سپاه، غرب را تهدید کرد که رژیم نه تنها فعالیت هسته‌یی خود را متوقف نخواهد کرد «بلکه بر شدت این فعالیتها در صورت عهدشکنی طرفهای مقابل می‌افزاید».
جواد جهانگیرزاده عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در گفتگو با خبرگزاری سپاه پاسداران گفت: در بند آخر تفاهم‌نامه ژنو این نکته به صراحت ذکر شده است که یا در مورد همه چیز توافق می‌شود و یا در مورد هیچ چیز و حرف معاون وزیر امور خارجه آمریکا وندی شرمن، به صراحت بند پایانی تفاهم‌نامه را نقض می‌کند..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f8dfdb7-0eb3-4928-8c99-d6bee73c20ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات