728 x 90

اعتراضات در عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,

شیخ طه حمدون: به سلطه رژیم ایران در عراق پایان می‌دهیم

-

شیخ محمد طه حمدون، سخنگوی جنبش در شش استان به‌پاخاسته عراق
شیخ محمد طه حمدون، سخنگوی جنبش در شش استان به‌پاخاسته عراق
تلویزیون التغییر گزارش داد شیخ محمد طه حمدون، سخنگوی جنبش در شش استان به‌پاخاسته عراق گفت: رژیم ایران وارد عمق عراق شده است و به اعتقاد من هر چه بر سر مردم عراق می‌آید؛ ناشی از تاثیرات دخالتهای این رژیم است. اما به نظر من امروز رژیم ایران در حال از دست دادن کنترل خود بر عراق است. رژیم ایران در عراق دچار عدم تعادل شده است و احساس می‌کند در سوریه و عراق خیلی ضرر کرده است، به همین دلیل می‌خواهد هرکس را که در عراق با سیاست او مخالف می‌کند با مشت آهنین سرکوب کند. شیخ محمد طه حمدون افزود: دخالت هواپیماهای رژیم ایران در بمباران مناطق به‌پاخاسته به همین دلیل است… به همین دلیل اعراب و عشایر و قبایل عرب در استانهای جنوبی باید با مشت آهنین در مقابل دخالت رژیم ایران بایستند زیرا این دخالت به فاجعه منجر می‌شود.

شیخ محمد طه حمدون گفت: امروز رژیم ایران احساس می‌کند که استانهای میانی عراق دارند از کنترلش خارج می‌شوند به همین دلیل همه را تشویق می‌کند که در کنار مالکی برای برگرداندن تسلطش بر موصل، صلاح‌الدین و الانبار بایستند و به همه آنها وعده منصب می‌دهد… اما این پایان رژیم و سقوط دخالت رژیم در عراق و خارج شدن استانها از چنگال رژیم ایران است. رژیم ایران خیلی چیزها را از دست داده و به همین دلیل باید این مسیر را تا به آخر برویم و اعراب در استانهای جنوبی باید به آرزوی رژیم ایران برای تسلط بر عراق خاتمه بدهند… آنچه در عراق و سوریه می‌گذرد شاهد و دلیل کافی بر اعمال و جنایتهای رژیم ایران است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0df5ad40-f86a-4303-af37-9376723f9492"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات