728 x 90

اخبار حوادث,

اماکن اطراف محل انفجار خط لوله گاز تخلیه شدند + تصاویر

-

 -
-
۲۰۰ نفر از ساکنان ساختمانهای مسکونی اطراف محل انفجار لوله گاز در منطقه شهران روز جمعه 28خرداد 95 تخلیه شدند.
 
 
 


بامداد جمعه انفجار خط لوله انتقال گاز در منطقه شهران باعث آتش‌سوزی بزرگی شد. این حادثه در محل حفاری مترو روی داده است.
 
 


محمد بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفته است در اثر این حادثه، گاز ۱۰ هزار مشترک غرب تهران تا شنبه شب قطع خواهد بود. همچنین این انفجار باعث قطع خطوط مخابراتی تلفن همراه در غرب تهران شده است.
 
 
 


درباره تلفات این حادثه خبرهای ضد و نقیضی منتشر شده است. به گفته ابوالفضل قناعتی از اعضای شورای شهر تهران دو نفر در این حادثه کشته شده‌اند. که راننده بیل مکانیکی و یک کارگر دیگر بوده‌اند. اما سخنگوی اورژانس تهران ضمن تکذیب این خبر گفته است این حادثه ۵ نفر مصدوم داشته است.
 
 

محمدرضا بیدخام مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات تهران درباره میزان خسارت انفجار گاز به شبکه مخابراتی در منطقه غرب تهران، گفت است: خسارت بسیار سنگین است و ارتباط 55هزار خط تلفن ثابت با مشکل مواجه است. وی اضافه کرد که کل شبکه کابلی سیم مسی و فیبر نوری و اولین حوضچه مادر مخابراتی در منطقه حادثه از بین رفته است. و ترمیم آن حداقل تا دو هفته آینده جبران نخواهد شد.
 
 
 

در رابطه با علت انفجار به گفته کارگزارن رژیم، حفاری مترو بوده است اما مدیرعامل شرکت مترو گفته است این حادثه ربطی به ساخت تونل مترو در این منطقه ندارد.
 
 
 

لازم به ذکر است که سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفته است: ”به علت حفاری مترو و نشست زمین، حفره‌یی در ابعاد ۲۰ متر در ۲۰ متر ایجاد شد که منجر به شکست خط لوله تغذیه گاز و قطع کابل برق عبوری از این محدوده و در نتیجه انفجار و آتش‌سوزی شد“.
 
 
 
 
 
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0cac1cc0-f762-43ec-8543-9e7343ed53c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات