728 x 90

واشنگتن اگزمینر: برای سفر رئیس‌جمهور ایران به سازمان ملل ویزا ندهید

به رئیسی ویزا ندهید
به رئیسی ویزا ندهید

سایت واشنگتن اگزمینر روز ۱۰ شهریور ماه با درج مطلبی در خصوص ممانعت از ورود رئیسی جلاد به آمریکا نوشت: «پرزیدنت جو بایدن باید از ورود ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران و هیأت همراهش به آمریکا برای هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل که از ۱۳سپتامبر آغاز می‌شود، ممانعت به‌عمل آورد.

رژیم ایران در ماه‌های اخیر پیوسته ثابت کرده است که هیچ علاقه‌یی به رفتاری حتی مانند یک ملت متمدن متوسط ​​​​ ندارد. اول اینکه، رئیسی که از سال۲۰۱۹ توسط آمریکا تحریم شده است، سابقه فجیع حقوق‌بشری دارد. رئیسی به‌عنوان «قصاب تهران» مسئول اعدام هزاران ناراضی ایرانی در سال۱۹۸۸ بود. نقض حقوق‌بشر ایران نسبت به شهروندان خود تا به امروز ادامه دارد.

دوم، رئیسی سابقه نشر لفاظیهای یهودی ستیزانه علیه دولت یهودی اسراییل را دارد. این لفاظی بخشی از جاه‌طلبی گسترده‌تر ... علی خامنه‌ای برای یک هولوکاست دوم، آرامش رئیسی را با شری که مشخصه رژیم خامنه‌ای است، نشان می‌دهد.

ثالثاً، رژیم ایران با ارائه پهپادهای جنگی به مسکو برای استفاده در حمله به اروپا، بی‌شرمانه از جنگ روسیه علیه اوکراین حمایت می‌کند.

... بایدن مدعی است که طرفدار دمکراسی و مخالف استبداد است. رژیم ایران در نقطه متضاد آن دستور کار قرار دارد. علاوه بر این، رفتار فعلی تهران هر روز این حقیقت را ثابت می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0908b5dd-9544-45aa-abff-c56b4ee90c09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات