728 x 90

اورینت نیوز: در کمپین سراسری «قاتل، نه قاسم» مردم سوریه سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی را جشن گرفتند + عکس

کمپین سراسری«قاتل، نه قاسم» توسط مردم سوریه
کمپین سراسری«قاتل، نه قاسم» توسط مردم سوریه

اورینت نیوز متعلق به اپوزیسیون سوریه روز ۱۵دی ۹۹ درباره کمپین سراسری «قاتل و نه قاسم» توسط مردم سوریه نوشت: «مردم سوریه در شهرهای مختلف اعم از شهرهایی که تحت سیطره شبه‌نظامیان رژیم ایران و بشار اسد هستند تا شهرها و مناطق آزاد شده از دمشق تا درعا و دیرالزور و ادلب و حلب در یک کمیپن سراسری به نام «قاتل و نه قاسم» سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی سرکرده سپاه تروریستی قدس را جشن گرفتند و آنرا بهترین خبر در سال میلادی ۲۰۲۰ توصیف کردند.

آنها گفتند: تسلط رژیم ایران و شبه‌نظامیان آن بر برخی از شهرها و مناطق سوریه نمی‌تواند یاد و خاطره فرزندانشان که خون آنها به دست سلیمانی جلاد و سایر جنایتکاران به زمین ریخته شده را به فراموشی بسپارد.

آنها در پلاکاردهایی که در دست داشتند با جلاد نامیدن قاسم سلیمانی جنایات او در حق مردم سوریه را یادآوری کردند و تأکید کردند سلیمانی عامل مرگ و ویرانی عراق و سوریه بود. سلیمانی آینده ما را نابود کرد و دنیای بدون قاسم سلیمانی دنیای بهتری است و قاسم سلیمانی جلاد و جنایتکار است».

اورینت نیوز در این گزارش افزود: «سازمان مجاهدین خلق در سال۲۰۱۷ افشا کرد که سپاه قدس به سرکردگی قاسم سلیمانی ۷۰هزار شبه‌نظامی از مزدوران عراقی و پاکستانی و از افغانستان و شبه‌نظامیان جنایتکار حزب‌الله لبنان برای کشتار مردم سوریه و دفاع از رژیم دیکتاتور بکار گرفته است و رژیم ایران از طریق قاسم سلیمانی هژمونی بر سوریه و تصمیمات سیاسی و نظامی آن را در شراکت با روسیه در دست گرفت».

کمپین سراسری«قاتل، نه قاسم»توسط مردم سوریه کمپین سراسری«قاتل، نه قاسم»توسط مردم سوریه کمپین سراسری«قاتل، نه قاسم»توسط مردم سوریه کمپین سراسری«قاتل، نه قاسم»توسط مردم سوریه کمپین سراسری«قاتل، نه قاسم»توسط مردم سوریه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0687c11a-eef3-48ce-bd69-526bd8151795"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات