728 x 90

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا: ما به افزایش فشار بر ناقضین حقوق‌بشر و عوامل فاسد در ایران ادامه می‌دهیم

سيگال ماندلكر معاون وزير خزانه داري آمريكا
سيگال ماندلكر معاون وزير خزانه داري آمريكا

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در کنفرانس ضد پولشویی و جرایم مالی انجمن صنعت اوراق بهادار و بازارهای مالی گفت:‌ رژیم ایران زمینه دیگری از نگرانی بزرگ برای ماست. ما در حال هدف قرار دادن فعالیتهای شریرانه  این رژیم ازجمله حمایت آن از حزب‌الله، دیگر گروه‌های تروریستی و رژیم وحشی اسد در میان دیگر فعالیتها هستیم. فقط به‌عنوان یک مثال ایران در سال حدود 700میلیون دلار به حزب‌الله می‌دهد.

سیگال ماندلکر افزود:‌ مردم ایران در اعتراض به رژیمشان به خیابانها آمدند و بلند فریاد می‌زدند که آنها صبرشان از فساد رژیم و پشتبانی مالی از نیروهای نیابتی خارجی لبریز شده است. بسیاری این کار را کردند با ریسک بزرگی برای جان خودشان، از آنجایی‌که رژیم تظاهر کنندگان را به زندان انداخته است، مردم خود را که به‌دنبال اعتراض آزادانه بودند سانسور کرد و خیلی کارهای بدتر. ما به افزایش فشار بر ناقضین حقوق‌بشر و عوامل فاسد در ایران ادامه می‌دهیم. تنها ماه گذشته ما 14فرد و نهاد، ازجمله رئیس قضاییه ایران، را در ارتباط با بدرفتاری وحشتناک آنها با شهروندان و حمایت از نهادهای دفاعی لیست‌گذاری شده تحریم کردیم. ما به برجسته کردن فساد همه گیر در اقتصاد ایران که به رژیم اجازه می‌دهد تا به هزینه مردمش خزانه خودش را پر کند، ادامه خواهیم داد. این تحریمها بر روی تلاشهای ما برای هدف قرار دادن دیگر فعالیتهای شریرانه رژیم ایران بنا می‌شود. طی سال گذشته ما 97 هدف در خاورمیانه، آسیا، و اروپا را در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از تروریسم، برنامه‌های موشک بالستیک، نقض حقوق‌بشر، سانسور، حملات سایبری و فعالیتهای تبهکارانه فراملیتی ایران لیست‌گذاری کردیم.

در ایران همچنین هیچ شفافیتی وجود ندارد که درباره آن صحبت کنیم و نقصهای زیادی در نظام ضد پولشویی / مبارزه با تأمین مالی تروریسم وجود دارد. سپاه پاسداران که چهار بار لیست‌گذاری شده است بخش قابل‌توجه و اغلب پنهان اقتصاد رژیم  ایران را تشکیل می‌دهد. این مشکلات با آنهایی که تلاش می‌کنند آنجا تجارت کنند را بیشتر پیچیده می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04009e2f-e1e2-4c4d-9452-c50d25006dbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات