728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

حمایت اتحادیه کارگران تولیدی استرالیا از زندانیان سیاسی در ایران

-

حمایت اتحادیه کارگران تولیدی استرالیا از زندانیان سیاسی در ایران
حمایت اتحادیه کارگران تولیدی استرالیا از زندانیان سیاسی در ایران
آندره دترمر، دبیرکل اتحادیه کارگران تولیدی استرالیا٫در نامه‌ای به سازمان جهانی کار (آی ال او) با اشاره به شلاق خوردن کارگران معدن طلای آق دره٫حضور رژیم ایران در این سازمان بین‌المللی را زیرعلامت سؤال برده و خواهان دخالت این سازمان در آزادی زندانیان و یا لغو حکم برخی از مدافعان حقوق کارگران و معلمان شده است.

در این نامه که به گای رایدر دبیرکل سازمان جهانی کار (آی ال او) نوشته شده آمده است: اتحادیه کارگران تولیدی در استرالیا (AMUW) با تنبیه بدنی در هر شکل آن مخالف است. از همه مهمتر استفاده از تنبیه بدنی برای جلوگیری کردن کارگران از دنبال کردن منافع مشروع خود به‌عنوان اعضای اتحادیه‌های کارگری به‌شدت نگران‌کننده است.

اتحادیه کارگران تولیدی در استرالیا (AMUW) آگاه است که دادگاه رژیم ایران ١٧ کارگر معدن طلای آق دره در غرب ایران را به جرم اعتراض علیه اخراج از کارشان، مورد تنبیه بدنی قرار داده است. در برابر این اقدام از نظر اتحادیه کارگران تولیدی در استرالیا (AMUW) حضور رژیم ایران در سازمان بین‌المللی کار با توجه به نقض مستمر کنوانسیون سازمان بین‌المللی کار و سازمان ملل‌متحد مورد سؤال است.

بعلاوه ما خواهان مداخله فوری شما برای آزادی زندانیان سیاسی و یا لغو حکم زندان مدافعان حقوق کارگران و معلمان هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01c413de-1c7b-4a04-a147-1fd83444eac3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات