728 x 90

​​​​​​​کشمکش و تشنج در مجلس ارتجاع هنگام حضور خاوازی، وزیر کشاورزی روحانی

مجلس ارتجاع - ۱۷فروردین
مجلس ارتجاع - ۱۷فروردین

مجلس ارتجاع امروز سه‌شنبه ۱۷فروردین شاهد کشمکش و تشنج هنگام حضور خاوازی، وزیر کشاورزی آخوند روحانی بود.

نوروزی، عضو مجلس ارتجاع با پرخاشگری خطاب به‌وزیر روحانی گفت: خاوازی باید جواب بدهد، او حرف ما را گوش نمی‌دهد، دارد با نفرات خودش حرف می‌زند.

نقدعلی، عضو مجلس ارتجاع به‌فساد نهادینه در رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: در کمیسیون مجلس مطرح شده که ۳۴۶۰واحد مرغداری با ارز ۴۲۰۰تومانی نهادهٔ دامی تهیه کردند اما از تحویل مرغ کشتار شده به‌بازار خودداری کرده و مرغ در سردخانه‌ها احتکار شده...

گیلانی، عضو مجلس ارتجاع گفت: مرغی که با دلار ۴۲۰۰تومان تهیه شده مفقود می‌شود. وزارت جهاد کشاورزی چه می‌کند؟ این همه سازمان برای کنترل بازار چه می‌کنند؟ چرا میلیونها جوجه را نابود می‌کنند؟

چرا به‌مردم دروغ گفته می‌شود؟ تحقیقات نشان داده شده واردات ۵۵درصد به‌بازارگاه (کنترل بازار) داده می‌شود و ۴۵درصد وارد بازار آزاد می‌شود. این فساد آشکار و ستم روشنی است.

اسحاقی، عضو مجلس ارتجاع درباره گسترش ویروس کرونا در کشور گفت: این روزها برای کرونا دعای «عظم البلا» را می‌خوانیم، اما بلای اصلی اموری است که خداوند به‌عقل و تدبیر خودمان وارد کرده؛ کاش از ۱۰سال پیش وضعیت این روزها را می‌دیدیم که حتی توان تأمین ۲۰قلم کالای اساسی مردم را هم نداریم.

اسحاقی به‌یک فقره دزدی نجومی دیگر اعتراف کرد و گفت: سال۹۸ به‌میزان ۴۵۰میلیون دلار و سال۹۹ به‌میزان ۱۴۵میلیون دلار برای واردات نهاده‌های دامی ارز اختصاص داده شد، اما این نهاده‌ها وارد کشور نشد!

وی افزود: این پولها کجا رفته؟ این مفسدین اقتصادی به‌مردم خیانت می‌کنند، چرا وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه این جاها ورود نمی‌کنند؟ ۶۵درصد نهاده‌های دامی وارد شده به‌بازار آزاد و بازار سیاه می‌رود، اما نهادهای امنیتی و قضایی هیچ کاری نمی‌کنند. مردم شما را لعن و نفرین خواهند کرد.

مهرداد ویس کرمی عضو مجلس ارتجاع به دفن جوجه‌ها توسط رژیم آخوندی اعتراف کرد : آن زمانی که جوجه‌ها را دفن می‌کردند و معلوم بود در آینده اتفاقاتی خواهد افتاد آن موقع دولت و مجلس چه کار می‌کردند؟

ویس کرمی گفت: یکی از مشکلات عدم اعتماد مردم است، از بس متأسفانه دروغ گفتیم مردم اعتماد به‌حرفهای مسئول ما ندارند. دولت متأسفانه اعتماد مردم را نسبت به‌حتی نهادهای دیگر هم از بین برده.

بابایی کارنامی عضو مجلس ارتجاع گفت: اگر در روزهای اول مجلس یازدهم رئیس‌جمهور می‌آمد استیضاح می‌شد رئیس‌جمهور می‌آمد. اینجا از او سؤال جدی می شد امروز مردم تا ساعت ۱۲ شب ۱۱ شب صف مرغ نمی‌ایستادند.

آقای رئیس خواهش می‌کنم سؤال از رئیس‌جمهور و استیضاح رئیس‌جمهور را دوباره بیاورید. روحانی هر کاری دلش می‌خواهد دارد در این مملکت می‌کند، او فکر می‌کند همهٔ مملکت دست خودش است، آقای قالیباف خواهش می‌کنم دوباره بحث استیضاح روحانی را مطرح کنید.

ساداتی‌نژاد عضو مجلس ارتجاع گفت: چه کسانی در امر گرانی مرغ مقصر هستند؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e71dcff3-fdce-4661-ade6-a2bcac27ce11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات