728 x 90

۳مزدور رژیم ایران به تظاهرات ایرانیان در بروکسل حمله کردند

تظاهرات  یاران شورشگر در بروگسل
تظاهرات یاران شورشگر در بروگسل

خبرگزاری بلگا بلژیک: ۳ مزدور رژیم ایران به تظاهرات ایرانیان در بروکسل حمله کردند

خبرگزاری بلگا بلژیک ۸ خرداد۱۴۰۱: ایرانیان تظاهر کننده بعدازظهر شنبه در میدان مونای بروکسل تجمع کردند تا به تظاهرات روزهای اخیر در ایران بپیوندند. مردم ایران به اعتراض و تظاهرات در شهرهای مختلف مشغولند. تظاهر کنندگان، که ایرانیان حامی دموکراسی در ایران هستند با پرچمها و تصاویر رهبران مقاومت و شهیدان تجمع کردند.

مهدی نوبری، سخنگوی انجمن پناهندگان ایرانی در بلژیک گفت: «ما در اینجا صدای مردان و زنان شجاع ایرانی را که برای نان و آزادی مبارزه می‌کنند منعکس می‌کنیم. ما همبستگی خود را با قیام‌هایی که در روزهای اخیر در سراسر کشور رخ داده است، اعلام می‌کنیم». تظاهر کنندگان هم‌چنین به کشتار و بی‌عدالتی در ایران اعتراض کردند.

مهدی نوبری گفت: با توجه به افزایش اعدامها در ایران به رهبری رئیسی و هم‌چنین حمایت از تروریسم بین‌المللی، ما از اتحادیه اروپا می‌خواهیم در کنار ملت ایران و مقاومت آنها در مبارزه برای پایان دادن به دیکتاتوری بایستد. تظاهر کنندگان مجدداً به قربانیان فاجعه آبادان ادای احترام کردند.

 

تظاهرات ایرانیان در بروکسل به‌صورت مسالمت‌آمیز ادامه داشت تا حدود ساعت ۱۸، سه بسیجی حامی رژیم ایران به تظاهرات حمله کردند. به‌گفته برگزار کنندگان، این افراد پلاکاردها را پاره کرده و تعدادی از تظاهر کنندگان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و مجروح کردند. یک گشت پلیس که در همان حوالی بود وارد عمل شد. (خبرگزاری بلگا بلژیک۸ خرداد)

 

بروکسل تایمز: تظاهرات ایرانیان در بروکسل در حمایت از مردم ایران

بروکسل تایمز ۸خرداد ۱۴۰۱: ایرانیان تطاهرکننده در بروکسل به حمایت از تظاهرات در ایران پرداختند. آنها به قربانیان فاجعه آبادان که بر اثر فرو ریختن یک ساختمان به‌وجود آمد ادای احترام کردند. تظاهر کنندگان کشتار و بی‌عدالتی در ایران را محکوم کردند.

اخیراً نیز تظاهراتی در ایران علیه افزایش ۳۰۰درصدی قیمت کالاها صورت گرفت. این افزایش قیمت در حالی است که بیش از نیمی از مردم ایران در زیر خط فقر هستند (بروکسل تایمز - ۸خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a74e7d7-2313-4ec1-b4ac-a88733d7e698"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات