728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۳۳

۱۳۹ امین روز قیام، تظاهرات شبانه مردم آبدانان و به آتش کشیدن مجسمه و نمادهای حاکمیت آخوندی

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۳۳

۱۳۹ امین روز قیام، تظاهرات شبانه مردم آبدانان و به آتش کشیدن مجسمه و نمادهای حاکمیت آخوندی

تظاهرات شبانه در اصفهان و تهران: مرگ بر خامنه‌ای؛ مرگ بر حکومت بچه‌کش؛ وکالت، ولایت، دو روی یک جنایت

 

در آستانه سالگرد انقلاب ضدسلطنتی، خشم و اعتراض مردم و به آتش کشیدن نمادهای رژیم اوج گرفته است. چهارشنبه شب ۱۲بهمن در صد و سی نهمین شب قیام سراسری، جوانان دلیر در آبدانان با روشن کردن آتش و فریادهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر دیکتاتور» و «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» در خیابانهای شهر دست به تظاهرات زدند و مجسمه یک بسیجی در میدان بسیج این شهر را که برای اجرای نمایشات حکومتی ساخته شده بود، به آتش کشیده و منهدم کردند.

در اصفهان جوانان شجاع با شعار «هر یک نفر کشته شه، هزار نفر پشتشه» تظاهرات شبانه به‌راه انداختند و طنین شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» از ساختمانها شنیده می‌شد. در بسیاری از مناطق تهران از جمله شهر زیبا، باغ فیض، اکباتان، بلوار فردوس، جنت‌آباد، شهران، گیشا، دربند، نارمک، تهرانپارس و شهرک نگین فریادهای «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی»، «مرگ بر حکومت بچه کش»، «کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم» و «مرگ بر دیکتاتور» از ساختمانها و بام خانه‌ها طنین‌انداز شد. در فولاد شهر اصفهان جوانان شجاع با شعارهای ضدحکومتی تظاهرات شبانه برپا کردند و در فریدون کنار در استان مازنداران، جوانان شورشگر بنر منحوس خامنه‌ای را به آتش کشیدند.

سه‌شنبه شب جوانان دلیر در نقاط مختلف تهران از جمله در منطقه غرب شعارهای شبانه سر دادند و فریادهای «مرگ بر بسیجی»، «مرگ بر سپاهی»، «نه سلطنت نه رهبری، مرگ بر ستمگری» و «وکالت، ولایت، دو روی یک جنایت» از ساختمانها طنین‌انداز شد.

خانم مریم رجوی گفت جوانان شورشگر آبدانان با خیزش شجاعانه خود و با تهاجم به نمادهای حاکمیت آخوندها بار دیگر اراده مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی را نشان دادند. شور انقلابی آنها در بهمن، یادآور شور و نبرد مردم ایران در انقلاب ضدسلطنتی و نویدبخش پیروزی انقلاب دموکراتیک مردم ایران است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ (۲ فوریه ۲۰۲۳)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc544ef2-b049-484b-98fb-43d79e8a80e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات