728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۰۷

صد و پنجمین روز قیام، خیزش مردم در چهلم شهیدان در تهران، دهگلان، ایذه، مرودشت، سمیرم و اهواز

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۰۷

۱۰۵ امین روز قیام، خیزش مردم در چهلم شهیدان در تهران، دهگلان، ایذه، مرودشت، سمیرم، اهواز و...

قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان، مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی، حمید رضا نمرده، سیدعلی‌یه که مرده

 

پنجشنبه ۸دیماه درصد و پنجمین روز قیام، مراسم بزرگداشت چهلم شهید قیام حمیدرضا روحی به‌رغم حضور نیروهای سرکوبگر و ممانعت آنها از رفتن مردم بر مزار شهید، در بهشت زهرای تهران با حضور گسترده مردم برگزار و تبدیل به تظاهرات خشمگینانه علیه رژیم شد. مردم در این مراسم شعار می‌دادند «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان»، «حمیدرضا نمرده، سید علی‌یه که مرده»، «مرگ بر دیکتاتور»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه»، «کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم»، «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه» و «این گل پرپر شده، هدیه به میهن شده». مأموران رژیم با باتون به مردم حمله کردند و به سمت آنها گاز اشک‌آور، بمب صوتی و گلوله ساچمه‌ای شلیک کردند، اما مردم با تجمع و روشن کردن آتش و ایجاد راه‌بندان با مزدوران درگیر شدند. سایر مردم در بهشت زهرا با بوق زدن خودروها و بستن راه‌ها با معترضان همراهی می‌کردند.

در دهگلان کردستان مراسم بزرگداشت چهلم شهیدان قیام محسن نیازی با شرکت گسترده مردم این شهر برگزار شد. مردم در دهگلان شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر جاش» سر دادند. مردم ایذه با حضور انبوه و با شعار «خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله» مراسم چهلم شهیدان قیام میلاد سعیدیان جو و رضا شریعتی را گرامی داشتند.

در مرودشت مراسم چهلم شهید قیام آرمان عمادی با شعارهای «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان»، «بسیجی سپاهی داعش ما شمایی» و «کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم» برگزار شد. در سمیرم اصفهان مراسم چهلم شهید قیام علی عباسی تبدیل به تظاهرات گسترده مردم با شعار «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» و «برادر شهیدم، خونتو پس می‌گیرم» شد. در اهواز مردم در مراسم چهلم شهید قیام عاطفه نعامی شعار «می‌کشم می‌کشم، هر آن‌که خواهرم کشت» سر دادند.

 

خانم مریم رجوی گفت امروز مردم سراسر ایران در چهلم قهرمانان شهید هم‌چون حمیدرضا روحی در تهران، محسن نیازی در دهگلان، رضا شریعتی در ایذه، علی عباسی در سمیرم، آرمان عمادی در مرودشت و عاطفه نعامی در اهواز، با شعار مرگ بر خامنه‌ای نشان دادند مردم ایران برای سرنگونی رژیم ایستاده‌اند تا پایان.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۸ دی ۱۴۰۱ (۲۹ دسامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e57d953-18a5-4194-a77c-e3c6e4f67eb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات