728 x 90

یک کشتی نیروی دریایی آمریکا ۴۲ میلیون دلار مواد مخدر را در خلیج عمان کشف کرد

قاچاق مواد مخدر
قاچاق مواد مخدر

بنا به گزارش سایت تسک اند پورپوز، دوشنبه ۴اردیبهشت یک کشتی نیروی دریایی آمریکا ۴۲میلیون دلار مواد مخدر را در خلیج عمان کشف کرد. در سال جاری حدود ۱۵۰میلیون دلار مواد مخدر غیرقانونی در این منطقه کشف و ضبط شده است.
نیروی دریایی آمریکا هفته گذشته ۴۲میلیون دلار مواد مخدر را کشف کرد و یک کشتی کوچک را متوقف کرد. در زمانی که سربازان آمریکایی در تلاش بودند این کشتی را توقیف کنند، خدمه برخی از محموله‌های غیرقانونی را در آب رها کردند. این توقیف در ۲۱آوریل زمانی رخ داد که ناوشکن موشک هدایت‌شونده یو.اس.اس پل همیلتون یک قایق ماهیگیری را که در حال عبور از خلیج عمان بود، رهگیری کرد.
نیروهای نیروی دریایی و گارد ساحلی ناو یو.اس.اس پل همیلتون پس از سوار شدن به کشتی، ۸۰۲ کیلو گرم متامفتامین و ۱۰۰۰ کیلو گرم حشیش کشف کردند. قبل از سوار شدن، پنج خدمه کشتی ماهیگیری - که خود را اتباع ایرانی معرفی کردند - سعی کردند حداقل ۵۰ کیسه ۳۵ پوندی آمفتامین را به داخل دریا پرتاب کنند که در نهایت برخی از آنها توسط نیروی دریایی کشف شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0c4c70d-daa6-49b3-a84d-830cc0a961ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات