728 x 90

یک عضو مجلس ارتجاع: مردم به پیام‌رسانهای داخلی اعتماد ندارند

عبدالکریم حسین‌زاده  یک عضو مجلس ارتجاع
عبدالکریم حسین‌زاده یک عضو مجلس ارتجاع

عبدالکریم حسین‌زاده  یک عضو مجلس ارتجاع اعتراف کرد:‌ این یک واقعیت هر چند تلخ است ولی مردم به پیام‌رسانهای داخلی هیچ اعتمادی ندارند و این مسأله با یک نظرسنجی از مردم مشخص خواهد شد. وی که روز سه‌شنبه 7فروردین 97 با خبرگزاری حکومتی ایلنا مصاحبه  می‌کرد افزود: «در جریان ناآرامی‌ها و اعتراضهای دی‌ماه سال گذشته، تلگرام را به‌طور کامل فیلتر کردیم و سرعت اینترنت را به پایین‌ترین حد خود رساندیم. آن‌چنان که از ابتدای انقلاب هم دوره‌ای ویدیو را ممنوع کردیم اما فیلم و‌ ویدیو کرایه داده می‌شد و بعدها با همان رویکرد، آنتنهای ماهواره را پایین آوردیم. حال سؤال این است که آیا با پاک کردن صورت مسأله، دردی از ما دوا خواهد شد؟! آیا با حذف ویدیو، مردم دیگر از آن استفاده نکردند؟!

حسین‌زاده با طرح این سؤال که آیا با جمع‌آوری آنتنهای ماهواره‌بر تعداد تماشاگران شبکه‌های صدا و سیما افزوده شد یا ارجاع مردم به شبکه‌های فارسی‌زبان خارج کشور کاهش یافت؟  افزود: آیا با فیلتر کردن کانال‌های تلگرامی در جریان همین اعتراضهای اخیر، مردم از فیلترشکن استفاده نکردند؟! آیا رفرنس و محل دریافت خبر و اطلاعات مردم کانال‌های داخلی و خبرگزاریهای داخلی بود یا رسانه‌های خارجی؟!

این عضو مجلس ارتجاع با اعتراف  به رتبه‌های نازل  رژیم ایران در رده‌بندی کشورهای جهان به‌لحاظ سرعت دانلود و آپلود اینترنت گفت: رتبه ایران به‌لحاظ سرعت دانلود اینترنت در حدود ۱۵۰از میان ۲۰۰کشور جهان است و حتی عراق از این حیث در رتبه‌ای بهتر نسبت به ما قرار دارد و از نظر سرعت آپلود نیز در رتبه ۱۳۰از میان این ۲۰۰کشور جهان قرار داریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c5b5ce2-dc93-450a-9d0c-3d4b5c5a1498"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات