728 x 90

قیام ایران-شماره ۱۷۲

یازدهمین روز اعتصاب رانندگان و کامیون‌داران به‌رغم ترفندها و اقدامهای سرکوبگرانه رژیم

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

روز جمعه ۱۱خرداد (اول ژوئن) اعتصاب رانندگان خودروهای سنگین و کامیون‌داران وارد یازدهمین روز خود شد و اعتصابگران در شهرهای مختلف از جمله مشهد، اصفهان، زرین شهر، نجف آباد، شیراز، فسا، داراب، خرمشهر، اندیمشک، بهبهان و بندر ماهشهر، زنجان، قزوین، ساوه، کرمانشاه و کنگاور، کرمان، جلال آباد، جیرفت، بافت، انار، رفسنجان، بم، بردسیر، سیریس، زرند، گلگهر، خرم‌آباد، الیگودرز، شهر کرد، ساری، همدان و.... به اعتصاب خود ادامه دادند.

این اعتصاب در حالی جریان دارد که رژیم آخوندی به طرق مختلف، با اقدامات سرکوبگرانه یا فریبکارانه تلاش کرده است که این اعتصاب را به شکست بکشاند. دستگیری شماری از رانندگان، تهدید و ارعاب اعتصابگران، به آتش کشیدن کامیونهای رانندگان اعتصابی در یزد، استفاده از کامیونهای ارتش تحت‌امر آخوندها و وعده‌های دروغین از این شمار است.

اعتصاب ۱۱روزه رانندگان کامیون و خودروهای سنگین بسیاری از بخشهای دیگر اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده و رژیم را با مشکلات جدی مواجه کرده است. به‌خصوص که بیش از ۹۰درصد جابه‌جایی کالا و مسافر توسط ناوگانهای حمل‌ و نقل جاده‌یی صورت می‌گیرد. سیاستهای ضدمردمی رژیم آخوندی که اقتصاد کشور را به نابودی کشانده است، فشار مضاعفی بر رانندگان کامیون و خودروهای سنگین وارد می‌کند. علاوه بر گرانی و تورم روزافزون، این رانندگان از افزایش اخاذی‌های رژیم تحت عنوان کمیسیون و عوارض و... رنج می برند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱خرداد ۱۳۹۷(اول ژوئن ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04c31a5e-68a5-4b1c-949c-215cf4157c39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات