728 x 90

گیر و رفع‌گیر FATF

یک ماه قبل معاون ظریف به صراحت گفت عدم پیوستن به اف.ای.تی.اف تیر خلاص است چون حتی چین و روسیه هم کنار می‌کشند.(غلامرضا انصاری، معاون ظریف ـ سایت فرارو ۱۲آبان)

و روز چهارشنبه ۱۲دی مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی برای بررسی FATF دوباره با بن‌بست روبه‌رو شد.

آخوند روحانی، جلسه شورای اداری ۱۱دی ۹۸: «کاری نمی‌توانیم هیچ‌کدام نمی‌توانیم کاری بکنیم اون را شورای نگهبان ایراد گرفته حالا یک جایی بود قبلاً دعوای مجلس، شورای نگهبان را زود حل می‌کرد آن هم حالا یک مقدار روغن‌کاری می‌خواهد دچار مشکل شده».

آخوند شیاد نگفت گیر کجا بوده که نیاز به روغنکاری و رفع‌گیر دارد اما آخوند نبویان به صراحت گفت گیر کجاست و چه از آنان می‌خواهند: «حالا از ما چه خواستند ببینید:

یک - از ما خواستند اموال حاج قاسم و اینها را باید مصادره کنیم مجلس ما مصوب کرد همین را دولت ما هم قبول دارد.

دو - این دو خیلی بد است من خودم می‌خوانم ناراحت هستم از ما خواستند شما در مجلس‌تان مصوب کنید که حاج قاسم و مدافعان حرم مجرم هستند بردند مصوب کردند... خیلی دردناک است چرا»؟(آخوند نبویان ۱۱دی ۹۸)

این همان باتلاقی است که بعد از قیام تمامیت نظام در آن فرو رفته است. اگر بپذیرد باید دست از همه ادعاها بردارد و اگر نپذیرد تیر خلاص است.

پاسدار رضایی، دبیر شورای تشخیص مصلحت نظام در همین رابطه گفت: «امروز کار به این بزرگی در باتلاق گیر کرده و نه راه پس وجود دارد نه پیش».

بله! اعتراف پاسدار جنایتکار به بن‌بست و باتلاق که تمامیت نظام در آن فرو رفته است از نشانه‌های شلاق قیام بر پیکر نظامی‌ست که به انتهای راه رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/020ee81e-1683-4ebb-8e5a-574198ba4a31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات