728 x 90

گوترز: آتش‌بس لازم است و حمله به رفح باعث فاجعه انسانی خواهد شد

آنتونیو گوترز
آنتونیو گوترز

آنتونیو گوترز، دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه ۶ فروردین در جریان سفر به اردن گفت که اجماع بین‌المللی رو به افزایشی وجود دارد تا به اسراییل بگوید آتش‌بس لازم است و حمله به رفح باعث فاجعه انسانی خواهد شد.

 این مقام ارشد سازمان ملل در جریان بازدید از مرکزی در اردوگاه وحدت اردن که در آن آژانس پناهندگان فلسطینی آن‌روا خدمات بهداشتی و آموزشی ارائه می‌دهد، گفت که این آژانس راه نجاتی برای امید و عزت برای میلیون‌ها پناهنده در سراسر منطقه است.
گوترز گفت: ما باید تلاش کنیم تا خدمات بی‌نظیری را که آن‌روا (UNRWA) ارائه می‌دهد، جاری نگهداریم، زیرا این امر باعث جاری شدن امید می‌شود. در دنیای تاریک، آن‌روا یک پرتو امید برای میلیون‌ها نفر است. 
گوترز افزود: «آن‌روا عمیقاً به روش‌هایی کمک می‌کند که نمی‌توان برایش حد و قیمت قایل شد از جمله - پیشبرد انسجام اجتماعی، ترویج ثبات، ایجاد صلح. تصور کنید اگر همه اینها از بین برود چه خواهد شد».
این مقام ارشد سازمان ملل گفت که نتایج تحقیقات داخلی مستقل سازمان ملل که آغاز شد به تقویت و بهبود نهاد آن‌روا کمک خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/397b04fb-d692-4b58-bfa3-534ff17c87a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات