728 x 90

گواهی ۲شاهد در مورد تهاجم شعبان بی‌مخ‌های سلطنت به پشتیبانان مقاومت در تظاهرات بروکسل

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

گواهی ۲شاهد در مورد تهاجم شعبان بی‌مخ‌های سلطنت به پشتیبانان مقاومت در تظاهرات بروکسل

(اطلاعیه شماره ۲)

پیرو اطلاعیه اول اسفند، گواهی ۲تن از شاهدان صحنه در تهاجم و ضرب و شتم آقای حسن حبیبی به اطلاع هموطنان می‌رسد. مقامات ذیربط در جریان هستند.

۱- شهادت آقای سروش ابوطالبی

من فردی هستم که حمله وحشیانه علیه آقای حسن حبیبی در تظاهرات ایرانیان در ۲۰فوریه ۲۰۲۳ در بروکسل فیلمبرداری کردم. آقای حبیبی در میان جمعیت بود و صرفاْ در سکوت یک بنر را در دست داشت که نوشته بود: «نه شاه، نه ملا، نه عمامه و نه تاج».

برای چند دقیقه او مورد اذیت و آزار یک نفر قرار گرفت. سپس آن شخص رفت و با ۲نفر دیگر برگشت. این ۳نفر شروع به زدن و حمله به او (حسن حبیبی) کردند.

یک بار مهاجمین به او ضربه زدند عینکش پرت شد و او زمین خورد، از زمین بلند شد، مجدداً به او ضربه زدند و نقش زمین شد و مهاجمین او را از جمعیت به بیرون کشیدند در این حین ضربات زیادی به او زدند.

آنها هم‌چنین از یک شیی برای حمله به او استفاده کردند (آنها به‌روشنی عناصر یک گروه سلطنت در تظاهرات بودند. افراد این گروه آن روز مشکلات زیادی ایجاد کردند و به چند نفر به‌طور فیزیکی در آن روز حمله کردند. من شخصاْ خیلی از این حملات را مشاهده کردم).

باید یادآور شوم که یک فرد سکیوریتی و اجرایی برنامه، طرف مهاجمان را گرفت و مستمراً آنها را تشویق می‌کرد که آقای حبیبی را محاصره کنند. این شخص به‌روشنی در ویدیو قابل مشاهده است. من آماده شهادت برای این حقایق هستم.

سروش ابوطالبی

- آدرس، ایمیل و شماره تلفن، اسکن کارت هویت

 

۲- شهادت آقای پویا عبدی

من امروز ۲۰فوریه در تظاهرات بروکسل بودم. من در جلوی تظاهرات بودم، کمی دورتر از محل سن. وقتی مسیح علی‌نژاد سخنرانی کرد، حسن حبیبی را جلوی خودم با پوستری دیدم که روی آن نوشته شده بود «نه شاه نه شیخ». در میان جمعیت عده‌یی که از پسر شاه حمایت می‌کردند با فریاد بر سر حسن حبیبی او را تهدید به مرگ می‌کردند و این‌که او را با چاقو می‌زنند و حمام خون راه می‌اندازند. اما حسن حبیبی اهمیتی نداد و به نگه‌داشتن پوستر ادامه داد. سپس مردی آمد و ضربه‌ای به سر حسن حبیبی زد که عینک او پرت شد و خودش هم به زمین افتاد. حسن حبیبی دوباره بلند شد و عده‌یی به او کمک کردند. وقتی بلند شد سعی کرد عینکش را پیدا کند و در همان حال مرد دیگری ضربه محکمی از پشت به سر حسن زد. حسن حبیبی چند ثانیه بعد به زمین افتاد و سکیوریتی‌ها او را بردند. حدس من این است که سکوریتی[استخدامی] او را برد و بیشتر کتک زد، زیرا سکیوریتی در هیچ نقطه‌ای سعی نکرد به او کمک کند، بلکه به کسانی که او را کتک زدند کمک کرد.

توجه کنید که حسن حبیبی مطلقاً خشن نبود، او فقط می‌خواست پوستر خود را بالا نگه دارد، نه چیز دیگری. اما وقتی سکیوریتی با تهاجم حسن حبیبی را بیرون انداخت که فکر می‌کنم بیهوش شده بود دیگر او را ندیدم. من تمام مدت آنجا بودم و شاهد همه چیز بودم. هم‌چنین از صحنه‌ها فیلم گرفتم و آنرا نزد خودم دارم. من پویا عبدی گواهی می‌دهم که شاهد تمام ماجرا بودم. امضا و آدرس

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳ اسفند ۱۴۰۱ (۲۲ فوریه ۲۰۲۳)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86c710b8-36d4-439d-9a45-3bfba9ba7606"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات