728 x 90

گلادیاتورهای اقتصادی زنجیر پاره کرده‌اند

شعار مردم- شکسته پشت مردم زیر بار تورم
شعار مردم- شکسته پشت مردم زیر بار تورم

تورم و گرانی لجام‌گسیخته که «به نقاط ناباورانه‌ای» در مافیای نظام آخوندی رسیده است دیگر رسانه‌های نظام را به آن واداشته است که به پیامدهای مرگبار آن هشدار دهند.
روزنامه حکومتی اعتماد نوشت:... تورم و گرانی که از پیش از انقلاب با روح و روان مردم بازی می‌کرد در تمام این مدت شاهد فراز و فرود بوده است ولی هرگز سایه‌اش از سر اقتصاد کشور برداشته نشد و حالا کم‌کم به نقاط ناباورانه‌ای می‌رسد. .
مطابق آمارها مصرف سرانه گوشت در کشور به نصف کاهش یافته و تازه این آمار مربوط به معدل جامعه است و کثیری از مردم هفته‌ها و ماه‌ها می‌گذرد و رنگ سفید و قرمز گوشت را نمی‌بینند. .
هیچ قیمتی در هیچ حوزه‌ای از جهش بی نصیب نمانده است و هم‌چنان مسابقه پرخسارت و جنگ‌گونه گلادیاتورهای اقتصادی در جریان است. آنها به نبرد با همه چیز برخاسته‌اند و با این‌که هیچ تشویقی از مردم دریافت نمی‌کنند، گستاخ‌تر از همیشه مبارز می‌طلبند. گلادیاتورهای اقتصادی زنجیر پاره کرده‌اند و برای معرکه‌گیری گوش به فرمان هیچ‌کس نیستند. .
همدلی با کشیدن زنگ خطر پیامدهای هولناک اجتماعی افزود: اگر برجام به نتیجه نرسد روند کنونی مدیریتها به‌زودی آثار عظیم خود را ظاهر خواهد کرد و تازه آن روز معنی رها شدن فنر قیمتها و انواع چالشهایی که در حال گرم کردن خود هستند را خواهیم فهمید (روزنامه حکومتی همدلی ۲۹فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59491c07-8aa7-4385-9ba3-42f1deef5a99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات