728 x 90

گفتگوی سایت حکومتی دیدار با یکی از گروگانگیزهای رژیم در سفارت آمریکا

ورودی دانشگاه تهران در سال ۵۹
ورودی دانشگاه تهران در سال ۵۹

سایت حکومتی دیدار

در گفتگو با یکی از گروگانگیزهای رژیم در سفارت آمریکا

در آغاز سال ۵۸ فضای دانشگاه بسیار ملتهب بود

مجاهدین خلق با یک سازماندهی و تشکیلات دنبال این بودند

که دانشگاهها را به نفع خودشان مصادره به مطلوب بکنند

 

دانشگاه ما آدمهای عنوان دار زیادی داشتند

مجاهدین خلق، همین خانم مریم رجوی ایشان از کسانی بود

که نمایندگی می‌کرد اون افراد سطح بالای دانشگاه را در شورای دانشجویی که وجود داشت

دیدارنیوز رژیم ۱۴آبان:

در آغاز سال تحصیلی۵۸ دانشگاهها هم فضای بسیار ملتهبی دارد فضایی است که نهایتاً منجر به ماجراهای صدور فرمان انقلاب فرهنگی و تعطیلی دانشگاهها می‌شود.

مجاهدین خلق با یک برنامه‌ریزی و با یک سازماندهی و تشکیلات دنبال این هستند که دانشگاهها را به نفع خودشان مصادره به مطلوب بکنند و روش‌شان هم یک روش بسیار خیلی تشکیلاتی و خشن هست به یک تعبیری.

اونها تلاش می‌کردند که انجمن اسلامی را کاملاً در اختیار خودشان بگیرند در بعضی از دانشکده‌ها مثل فنی و اینها موفق شدند بعضی جاها نه، از جمله دانشگاه ما دانشگاه ما به‌اصطلاح آدمهای عنوان‌دار زیادی داشتند، مجاهدین خلق و همین خانم مریم رجوی ایشان از به‌اصطلاح کسانی بود که نمایندگی می‌کرد اون افراد سطح بالای دانشگاه را در شورای دانشجویی که وجود داشت. لذا این مرزبندی هم روشن بود و کاملاً مشخص بود پس اینها یک کسانی بودند که توی این حوادثی که در دهه ۵۰ و اینها اتفاق افتاده بود مرزبندی‌هایشان روشن شده بود.

محمد نعیمی پور: تمام گروه‌های براندازی که از ۲۳بهمن تا هذا الیوم این کار را می‌کنند اصلاً این روابط را تویش نمی‌بینم چون این روابط کلاسیک نیست رابطه به‌اصطلاح رهبری و مردم من یکی‌اش را که خودم شاهد بودم این بود که مجاهدین خلق که سی خرداد آمدند توی خیابان‌ها...

اما چرا امام باید بیایید بگوید انقلابی بزرگتر از انقلاب اول، من دلایل متعدد دارم یکی‌اش این هست که وضعیت آشفته کشور و بکش بکشی که اینطرف و آنطرف خصوصاً در کردستان و جاهای مختلف وجود داره یک وضعیت بی‌ثباتی را داشت رقم می‌زد.

سوم- این‌که یک عده توی کشور بودند به‌عنوان مبارزه با امپریالیزم و فلان و بهمان و بیسار صبح تا شب توی این کشور چیز می‌کردند..

(دیدار نیوز رژیم- ۱۴آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/309ebf19-e330-40f9-8b32-11ba50c4eb92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات