728 x 90

گزارش یک شهروند از شرکت اجباری ادارات و مدارس در راهپیمایی ۲۲بهمن

آتش زدن بنر دهه زجر
آتش زدن بنر دهه زجر

گزارش یک شهروند از رامهرمز در خوزستان از شرکت اجباری ادارات و مدارس در راهپیمایی ۲۲بهمن رژیم:

با سلام امروز ۲۰بهمن ۱۴۰۰، می‌خواهم در مورد یک سیاه بازی و نمایش ریاکارانه نمایش رژیم برای شما حرف بزنم. از ۱۲بهمن شروع کرده‌اند.

روز ۱۲بهمن داخل قهوه فروشی جمع زیادی دیدم که انگشتهاشون جای استمپ داشت. وقتی سؤال کردم جریان چیه؟ گفتند از همه کارمندان شهرداری رامهرمز، تعهد گرفتن که باید در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنیم و همان نفرات شروع به فحش‌دادن به رژیم می‌کردند که اگه شرکت نکنیم برای کارمان مشکل ایجاد می‌کنند و غیره.

از ادارات دیگر هم پیگیری کردم دیدم بقیه هم همین طور هستن.

تازه دو اداره پا را بیشتر جلو گذاشتن مضاعف بر تنبیه برای کسی که شرکت نکردن ،در راهپیمایی برای تشویق کردن هم گفتن هر کس شرکت کند به آنها یک کیسه برنج و یک حلب روغن هم داده میشه. یعنی دقیقاً به‌خاطر یک کیسه برنج عقیده شخصی نفر را می‌خریدن آنها هم با آغوش باز قبول می‌کردند.

به دانش‌آموزان اجبار کرده بودن که نمره پرورش و انضباط مربوط میشه به شرکت در راهپیمایی، رژیم می‌خواهد با اینکار به جهانیان نشون بده که ما نه تنها مورد تنفر نیستیم بلکه مردم حمایت هم می‌کنند.(مجاهدین ۲۰بهمن۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ce55303-761e-421d-ad41-d2e72b9ab207"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات