728 x 90

گزارش پایانی بیست و سومین همیاری با سیمای آزادی همبستگی ملی برای قیام و آزادی مردم ایران + فیلم

بیست و سومین همیاری با سیمای آزادی
بیست و سومین همیاری با سیمای آزادی

بیست و سومین گلریزان همیاری ملی با تلویزیون ملی ایران-سیمای آزادی طی سه روز و از ساعت ۱۸ روز جمعه ۹آذر۹۷ آغاز شد و در ساعت ۱۱بامداد دوشنبه ۱۲آذر به پایان رسید، در مجموع به مدت ۴۳ساعت با ۱۰۰خط ارتباط تلفنی برای وصل مستقیم تماسها جریان داشت. همزمان ارتباط و کمک‌رسانی بر روی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و تلگرام نیز برقرار بود.
با اینهمه، باز هم بسیاری هموطنان و همیاران به‌علت فشردگی تماسها، با انتظار طولانی مواجه شدند و بعضاً در اثر اشکالات فنی تماسهایشان قطع شد.

ویژگی ممتاز بیست و سومین همیاری با سیمای آزادی، برانگیختگی دوران قیام و آماده‌باش سرنگونی و عزم و همتی بود که در پیامها و تماسهای هموطنان موج می‌زد و گلریزان سه روزه را به حماسه زیبایی از همبستگی ملی برای قیام و آزادی تبدیل کرد.
هموطنانمان ضمن اهدای کمکهایشان، سیمای آزادی را صدای قیام و آزادیخواهی مردم ایران، صدای حق‌طلبی کارگران و کشاورزان و کامیون‌داران و معلمان و دیگر اقشار به ستوه آمده و بپا خاسته توصیف کردند و در احساسات پرشورشان گلریزان را با کانونهای شورشی و عزم جزم مردم ایران برای آزادی سرشار کردند. حضور برخی مسئولان و قهرمانان و رزم آوران مجاهد از اشرف ۳در برنامه همیاری، شور و اشتیاق گلریزان را مضاعف می‌کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6de89907-75b2-47d0-952d-b81dd65678e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات