728 x 90

«گربه جذاب» با حمایت رژیم ایران بدنبال عملیات تروریستی و آدم‌ربایی

گربه جذاب
گربه جذاب

سایت دارک ریدینگ روز پنجشنبه ۸دی، با انتشار گزارشی به نقش سپاه پاسداران اشاره می‌کند که از نرم‌افزار (Charming Kitten) به‌منظور هدف قرار دادن قربانیان آدم‌ربایی و عملیات تروریستی، مورد استفاده قرار می‌دهد.
سایت دارک ریدینگ در این باره نوشت، تهدید دائمی پیشرفته (APT) Charming Kitten با نام مستعارTA۴۵۳، که ظاهراً با سپاه پاسداران مرتبط است، تکنیک‌های فیشینگ[سرقت اینترنتی] خود را به‌روزرسانی کرده است و از بدافزار و فریب‌های مقابله‌ای بیشتری استفاده می‌کند که احتمالاً در خدمت آدم‌ربایی و عملیات تروریستی است.
در گزارش شرکت پروف پوینت در این رابطه آمده است که می‌تواند «با اطمینان متوسط» بیان کند که فعالیت‌های تهاجمی‌تر می‌تواند نشان‌دهنده همکاری با شاخه دیگری از دولت ایران، از جمله نیروی قدس سپاه پاسداران، باشد که عملیات فیزیکی را انجام می‌دهد.
پروف پوینت تصریح کرد که در ماه مه، شین بت آژانس اطلاعاتی اسراییل فعالیت فیشینگ سرویسهای اطلاعاتی رژیم ایران را شناسایی کرد که برای فریب دادن اهداف برای ربودن آنها طراحی شده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f2ce6d5-1fd0-4c9d-ad6c-e47100cbd18c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات