728 x 90

کیهان خامنه‌ای: دیپلماسی (ظریف) نزدیک بود باک هواپیمای وی در فرودگاه مونیخ را بدون بنزین بگذارد

ظریف در هواپیمای بدون سوخت
ظریف در هواپیمای بدون سوخت

کیهان خامنه‌ای در شماره روز دوشنبه خود تماسهای روحانی و مذاکرات دولت وی با فرانسه را تلاش دیپلماتیک برای جوش دادن یک معامله جدید و یکطرفه و نابرابر توصیف کرد و نوشت: هدف فرانسه؛ عقب‌نشینی (نظام) بدون کاهش تحریم‌های آمریکاست

کیهان با تیتر درشت «فریب فرانسه را نخورید، اگر تعهد داشت زیر برجام نمی‌زد»، می‌نویسد: دستگاه دیپلماسی در حالی به وعده تزریق ۱۵میلیاردی به اینس‌تکس دل خوش کرده‌ که فرانسه نه‌تنها به هیچ‌یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده بلکه نشان داده در هماهنگی کامل با آمریکا به‌سر می‌برد و جز فریب سودایی در سر ندارد.

کیهان افزود: کم و کیف تماس‌های تلفنی و سطح دیدار و رایزنیهای اخیر و حرف‌های روحانی در خصوص مذاکرات با فرانسه، «بسته‌های پیشنهادی» و «مجدانه» دانستن اقدامات آن‌ها، حاکی از شکل‌گیری و تقویت نوعی اراده مشترک برای معامله‌یی جدید است هر چند معامله‌یی یک‌طرفه و نابرابر.

 

کیهان خامنه‌ای سفر هفته قبل ظریف به فرانسه را نابجا خواند و افزود: بسیاری از ناظران بر این باورند که هدف فرانسه؛ عقب‌نشینی (نظام) بدون کاهش تحریم‌های آمریکا است و سفر نابجای ظریف به فرانسه و سپس اظهارنظر روحانی درباره ‌اشتیاق به مذاکره با آمریکا، مصداق دیپلماسی انفعال بود!

 

کیهان در مطب دیگری نوشت: تحریم ظریف گواهی بر خطا بودن رویکرد دولت در اعتماد به آمریکا و اروپا است... دیپلماسی (ظریف) نزدیک بود باک هواپیمای وی در فرودگاه مونیخ را بدون بنزین بگذارد... ظریف از مذاکرات یک مشت وعده روی کاغذ (برای ما) آورده است و در مقابل برنامه هسته‌یی تعطیل شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/def8492c-fd5d-449c-adbc-f2b1fc0cc08c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات