728 x 90

کیهان خامنه ای: اروپا قرار بود تضمین بیاورد تحریم آورد!

اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا

کیهان خامنه ا ی در واکنش به تحریمهای بخشی از اطلاعات آخوندی توسط اتحادیه اروپا نوشت:‌ قرار بود دولت در اردیبهشت ۹۷ ظرف فرصتی ۲ هفته‌ای از اروپا تضمین عملی برای حفظ منافع ایران در قبال خروج آمریکا از برجام بگیرد، حالا ، نه تنها اروپا هیچ تضمینی نداد بلکه در جدیدترین اقدام، ایران را تحریم کرد!  تابستان ۹۷ نیز فرانسه یک دیپلمات را اخراج کرد .

در روزهای گذشته نیز آلبانی که به پایگاه (مجاهدین) مبدل شده، ۲دیپلومات را از این کشور اخراج کرد. نکته قابل تأمل اینکه یکی از دیپلمات‌های اخراج شده، «غلامحسین محمدنیا» از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است!

۱۸ آذر ماه کیهان خامنه ای به نقل از فایننشال تایمز تیتر زد و خبر داد که اروپا به‌جای تضمین برجام برای رژیم ایران، تحریم خواهد آورد.

 

بیشتر بخوانید

موافقت اتحادیه اروپا با اعمال تحریمها علیه رژیم ایران به‌خاطر طراحی سوءقصد در اروپا / پیام مریم رجوی

خانم مریم رجوی درباره اعمال تحریمها علیه رژیم آخوندی به  خاطر طراحی  سوء قصد تروریستی در اروپا توسط اتحادیه اروپا  در پیامی گفت: تحریمهای اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی لازمه جلوگیری از تروریسم در اروپاست. اما باید با گنجاندن تمامیت اطلاعات و سپاه آخوندها در لیست تروریستی و محاکمه و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران رژیم تکمیل شود. وزارتخارجه، دیپلماتها و سفارتهای رژیم بخشی از ماشین تروریسم می‌باشد.

 

 https://pbs.twimg.com/profile_images/885243397048594432/Jvp_DcKB_normal.jpg

 

مریم رجوی@Maryam_Rajavi_P

 

تحریمهای اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی لازمه جلوگیری از تروریسم در اروپاست. اما باید با گنجاندن تمامیت اطلاعات و سپاه آخوندها در لیست تروریستی و محاکمه و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران رژیم تکمیل شود. وزارتخارجه، دیپلماتها و سفارتهای رژیم بخشی از ماشین تروریسم می‌باشد.#ایران

 

اتحادیه اروپا با اعمال تحریمها علیه سرویس اطلاعات رژیم ایران موافقت کرد.

 

وزیر خارجه دانمارک گفت: اتحادیه اروپا با اعمال تحریمها علیه سرویس اطلاعات رژیم ایران به‌خاطر طراحی سوءقصد در اروپا موافقت کرد.

 

خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه ۱۸دی۹۷ گزارش داد: اتحادیه اروپا یک نهاد اطلاعات ایران و دو کارمند(آن) را در لیست تروریستی قرار می‌دهد و سرمایه ها را مسدود می‌کند.

وزارت‌خارجه دانمارک از این دو کارمند با عنوان معاون وزیر و مدیرکل اطلاعات، سعید هاشمی مقدم و اسدالله اسدی دیپلمات مستقر در وین نام برده است. نام آنها قرار است به‌طور رسمی در روزنامه رسمی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه بیاید.

این اقدام به‌دنبال تلاشهای دانمارک و فرانسه برای بسیج پاسخ گسترده اتحادیه اروپا به اتهامات علیه طرح های حمله رژیم ایران در فرانسه و دانمارک در اواخر سال گذشته می‌باشد.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز آندرس ساموئلسون Anders Samuelsen گفت: «اتحادیه اروپا هم اینک موافقت کرد که تحریمها علیه سرویس اطلاعات رژیم ایران به‌خاطر توطئه‌های سوءقصد در خاک اروپا را اعمال کند. پیامی قوی از سوی اتحادیه اروپا که ما چنین رفتاری را در اروپا را قبول نمی‌کنیم».

 

توییت آندرس ساموئلس وزیر امورخارجه دانمارک ۸ ژانویه ۲۰۱۹- یک روز مهم برای سیاست خارجی اروپا! اتحادیه اروپا به درستی با تصویب تحریم ها علیه سرویس اطلاعاتی ایران به خاطر توطئه های تروریستی آن در خاک اروپا موافقت کرد. این نشانه ای قوی از سوی اتحادیه اروپا است که ما چنین رفتاری را در اروپا قبول نمی کنیم.

 

 https://pbs.twimg.com/profile_images/1037625918607503361/Cw9BlRa8_normal.jpg

 

Anders Samuelsen

@anderssamuelsen

 

Important day for European Foreign Policy! EU just agreed to enact sanctions against an Iranian Intelligence Service for its assassination plots on European soil. Strong signal from the EU that we will not accept such behavior in Europe.

 

 

وزیر خارجه دانمارک و دیپلماتهای اتحادیه اروپا گفتند، اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه موافقت کرد یک نهاد وزارت اطلاعات ایران و دو کارمند را به‌خاطر طراحی سوءقصد ها در اروپا در لیست تروریستی اتحادیه اروپا قرار دهد.

این تصمیم سرمایه‌های مالی متعلق به این نهاد و دو فرد را مسدود می‌کند که این امر بعد از آن صورت می‌گیرد که دانمارک سال گذشته گفت که به سرویس اطلاعات ایران مشکوک است که توطئه سوءقصدی را در خاک آن انجام داده است.

فرانسه گفته است، شک نداشته است که وزارت اطلاعات رژیم ایران پشت حمله شکست خورده پاریس بوده است.

 

وزیر خارجه دانمارک در توییتر خود گفت:«اتحادیه اروپا هم اینک موافقت کرد تحریمها علیه یک سرویس اطلاعاتی ایران را به‌خاطر توطئه‌های سوءقصد در خاک اروپا به‌صورت قانون در‌آورد. علامتی قوی از این‌که اتحادیه اروپا چنین رفتاری را در اروپا نخواهد پذیرفت».

مقامات اروپایی گفتند، تصمیم بدون بحث در یک جلسه غیرمرتبط وزرای اروپایی در بروکسل اتخاذ شد و مسدود شدن سرمایه‌ها از روز چهارشنبه به مورد اجرا در می‌آید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e07a2d9a-a64e-410d-8789-99452c2e2b73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات