728 x 90

کُر هماهنگ مزدوران اطلاعات و ساواما + سخنگوی مجاهدین

کُر هماهنگ مزدوران اطلاعات و ساواما + سخنگوی مجاهدین
کُر هماهنگ مزدوران اطلاعات و ساواما + سخنگوی مجاهدین
  • روزنامه همشهری ارگان شهرداری رژیم در تهران ۱۶خرداد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) طی ۳روز گذشته با همراهی کارشناسان و استادان حوزه، از یک‌سو سعی در رفع اختلال دارد و از سوی دیگر، به‌دنبال ایجاد درگاههایی جدید برای رفع نیازهای ضروری شهروندان است.
  • همشهری: یکی از اختلال‌های حمله سایبری به سامانه شهرداری، عدم‌ امکان شارژ کارت بلیتها در دستگاههای مرتبط مترو و اتوبوسرانی بوده است. علاوه بر این، دستگاههای کارتخوان بلیت نیز قادر به خوانش کارت بلیتها نبوده‌اند و به همین خاطر، شرکت بهره‌برداری متروی تهران، تمامی گیتها را برای استفاده رایگان شهروندان تا دیشب باز گذاشت.
  • همشهری: گیت‌های دارای مشکل، برای تردد مسافران باز خواهند بود تا رفت و آمدهای شهروندان در شهر با مشکل خاصی همراه نشود.
  • شرکت اتوبوسرانی: شهروندان، می‌توانند به‌صورت رایگان از ناوگان بهره‌مند شوند. هر زمان که سامانه‌ها به روند عادی خود بازگشتند، ترددها در شبکه اتوبوسرانی و مترو به‌حالت پیشین صورت خواهد گرفت.
  • اطلاعیه معاونت سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران: شهروندان تهرانی از روز دوشنبه ۱۶‌خرداد تا چهارشنبه ۱۸‌خرداد برای ورود به طرح ترافیک نیازی به رزرو روزانه ندارند.
  • اطلاعیه شهرداری: ناوگان جابه‌جا‌کننده بار و کالا در شهر تهران، تا آخر هفته جاری بدون دریافت باربرگ به خدمت‌رسانی خود ادامه دهند.
  • مزدور مهدی چمران رئیس سابق ساواما (بقایای ساواک) و رئیس کنونی شورای خامنه‌ای در شهرداری تهران: حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری تهران در یک برنامه‌ریزی مفصل از سوی موساد و مجاهدین با همکاری یکدیگر صورت گرفت. این اقدام در ایام سالگرد ارتحال خمینی اهمیت خاص و بالایی دارد.

سخنگوی مجاهدین: عوامل رژیم و کُر هماهنگ مزدوران اطلاعات و ساواما در داخل و خارج کشور، برخلاف سردمداران نظام، افشای سایت‌های مخفی اتمی نطنز و اراک و هم‌چنین ورود به شبکه رادیو و تلویزیون رژیم با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را هم به موساد و اسراییل و آمریکا نسبت می‌دهند. پس چرا ۱۷هزار نفر را به آنها نسبت نمی‌دهید؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee97611f-39bf-4b64-8a96-a861406aafe8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات