728 x 90

کهکشان قیام ۹۷، پاسخ خواب‌های پنبه‌دانه

گردهمایی مجاهدین در آلبانی
گردهمایی مجاهدین در آلبانی

در یادداشتها و مقاله‌هایی پیرامون برگزاری کهکشان قیام ۹۷ در پاریس، یادآوری کرده بودیم که رژیم آخوندی ۴دهه است برای مشوش کردن فضا و به‌زعم خودشان برای به محاق بردن مقاومت سراسری ایران، به انواع خواب‌های پنبه‌دانه دچار می‌شود. ریشه بروز این خواب‌های پنبه‌دانه در نظام آخوندی ناشی از عقب‌افتادگی مفرط تاریخی و بلاهتش نسبت به قوانین یک جامعه متکی بر دموکراسی است. ابراز این خواب‌های پنبه‌دانه و تبلیغاتی کردن آنها هم همیشه موجب سر باز کردن افتضاح در منظر داخلی و بین‌المللی و نیز خنده حضار شده و می‌شود.

 

کهکشان قیام ۹۷ ـ جواب دبیر دانا و کابوس خواب‌های پنبه‌دانه

در آخرین نمونه از این خواب‌های پنبه‌دانه، خبرگزاری میزان ارگان قوه قضاییه تحت‌امر خامنه‌ای در ۳تیر خبری را نوشته که پاسخ طرف فرانسوی به عباس عراقچی، یک تودهنی محترمانه ولی آشکار به این خواب‌های پنبه‌دانه است: «سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امورخارجه، طی پنجمین دور گفتگو‌های سیاسی دوجانبه با دبیرکل وزارت‌خارجه فرانسه، خواستار ممانعت از اقدامات این گروه تروریستی در فرانسه شد. طرف فرانسوی نیز در این نشست تأکید کرد که پاریس با هوشیاری کامل بر فعالیت کلیه گروه‌هایی که سابقه فعالیت تروریستی دارند نظارت می‌کند».

واضح است که در این خبر، برای خبرگزاری میزان و سید عباس عراقچی و خواب‌های پنبه‌دانه نظام ولایی جز خنده حضار و تمسخر دانا باقی نمی‌ماند. خبرگزاری میزان با زبان رئیس قضاییه و قلم خبرنگار خودش در چند سطر بالاتر اعتراف می‌کند که: «صدور مجوز برگزاری میتینگ به آنها از سوی دولت فرانسه اقدامی تعجب‌برانگیز است که هر ساله تکرار می‌شود».

مشاهد می‌شود که «دبیرکل وزارت‌خارجه فرانسه» اشراف دارد که «دولت فرانسه هر ساله مجوز برگزاری این میتینگ را صادر می‌کند» و به عباس عراقچی هم می‌گوید «پاریس با هوشیاری کامل بر فعالیت کلیه گروه‌هایی که سابقه فعالیت تروریستی دارند نظارت می‌کند». طرف فرانسوی طوری به عراقچی حالی می‌کند که او بفهمد مخاطب فرانسه، سوابق نظام جمهوری اسلامی است و کشورش «بر سابقه فعالیت تروریستی نظارت می‌کند».

 

تیری از قرون وسطا بر سینه حقوق بین‌الملل

در ادعانامه خبرگزاری میزان و عقده‌گشایی نسبت به برگزاری کهکشان قیام ۹۷ در پاریس، یک نمونهٔ‌ دیگر از عقب‌ماندگی تاریخی و سیر و سیاحت در قرون وسطا را شاهدیم. در این ادعانامه، بلاهت و حماقت و ایدئولوژی ضدبشری به‌ هم آمیخته و با این آمیختگی نسبت به منشور حقوق‌بشر بین‌الملل اظهارنظر می‌شود. انگار فرانسه ملک طلق حاکمیت قوه قضاییه تحت‌امر ولی‌فقیه و قوانین ضدانسانیِ قصاص آن است. انگار فرانسه و اروپا هم همان تعریف و دجالگری نسبت به کلمات و مفاهیم را دارند که نظام ولایت فقیه. از این رو است که خبرگزاری میزان مدعی می‌شود: «گشت‌وگذار و زندگی آزادانه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در فرانسه با ادعای مقامات این کشور در توجه به حقوق‌بشر ناسازگار است».

 

کهکشان قیام ۹۷ ـ مبارزه و مقاومتی مصرح در منشور بین‌الملل حقوق‌بشر

می‌بینیم که یک ارگان حقوقی نظام آخوندی ذره‌یی اشراف و تسلط به منشور حقوق‌بشر بین‌الملل ندارد و توان درک الزام فرانسه و اروپا به آن را هم نمی‌تواند داشته باشد. به این می‌گویند عقب‌ماندگی تاریخی نسبت به تحولات بزرگ جهان از قرون وسطا تا عصر مدرنیسم و اکنون پسامدرنیسم. به این می‌گویند نگریستن به حقوق‌بشر از مبادی جنایتگری و خوی انسان‌ستیز آخوندی.

یادآوری می‌شود که آنچه به فرانسه و شورای اروپا مربوط می‌شود، مبارزات سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران را منطبق با حق دفاع مصرحه در منشور بین‌الملل حقوق‌بشر و تحقق آزادی در سرزمینشان اعلام کرده‌اند. بنابراین از منظر آنان عبارتهایی چون «گروهک تروریستی منافقین» هیچ اعتبار حقوقی و سیاسی نداشته و ندارد؛ همان‌طور که شعارهای دجالگرانه «مرگ بر آمریکا و...» هم از منظر مخاطبانشان بیشتر یک طبل توخالی و سیرک روحوضی برای ساندیس‌خوران آمران و مجریانش تلقی می‌شود!

 

کهکشان قیام ۹۷ ـ اقبال جهانی از مقاومت، استیصال و بن‌بست نظام آخوندی

خبرگزاری میزان در انتها از روی استیصال و بن‌بست نسبت به اقبال جهانی ـ به‌خصوص شهروندان و مقامات سیاسی و حقوقی و اجتماعی و دوستان مقاومت ایران در فرانسه ـ از برگزاری میتینگ و کهکشان قیام ۹۷، یک جمله هزار بار تکرار شده و به نتیجه نیانجامیده را بازنشخوار می‌کند و تیر غیبی در هوا می‌کند که: « اگر مقامات فرانسوی در ادعای خود مبنی بر احترام به حقوق‌بشر صادق‌اند، باید بدون فوت وقت، سرکردگان گروهک تروریستی منافقین را از سرزمین خود اخراج کنند... چرا دولت فرانسه تروریست‌های منافقین را از کشور خود اخراج نمی‌کند»؟

نظام آخوندی همیشه خواستار استرداد رهبران مقاومت ایران بوده است؛ حالا پس از آشفته شدن آن خواب‌های پنبه‌دانه و نیز پس از به‌ سر سنگ خوردن تیر و توطئه ارتجاعیـاستعماری ننگین ۱۷ژوئن ۲۰۰۳ -که اتفاقاً همان مماشاتگران فرانسوی در زدوبند با آخوندها مجری‌اش بودند- و نیز پس از اعتبار مداوم مقاومت مردم ایران در منظر جهانی، راضی به اخراج مجاهدین هم شده است!

 

کهکشان قیام ۹۷ـ بشارت مردم ایران: آ سید علی ببخشین ـ دیگه باید بلن شین 

آری، این ادعاها در پرتو شعاع روزافزون آثار داخلی و بین‌المللی کهکشان قیام ۹۷ بروز می‌کنند. اکنون تمامیت نظام آخوندی بسیج عملی و تبلیغاتی شده است تا شاید این تیرهای غیب یک‌بار هم شده از سنگی کمانه کنند و فضا را مشوش نمایند؛ اما آخوندها چه کنند که عصر رقص شتری با حجه‌الاسلام جک استرا، بازی نرد با اخوی ژاک شیراک و معامله‌های کلان با ناجی جمهوری اسلامی برادر باراک حسین اوباما گذشته است و مردم ایران در کف خیابان بشارت داده و می‌دهند که «آ سید علی ببخشین ـ دیگه باید بلن شین»!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6520089-1a61-4311-b589-8e6e5d7583c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات