728 x 90

کنگره آمریکا - حمایت از خواست مردم ایران برای برقراری یک جمهوری دمکراتیک

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

به‌دنبال اعلام قطعنامه اکثریت نمایندگان کنگره آمریکا در حمایت از خواست مردم ایران برای برقراری یک جمهوری دمکراتیک، غیرمذهبی و غیراتمی با ۲۲۰امضا از هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه روز ۲۸خرداد، نمایندگان کنگره در پیامهایی حمایت خود را از این قطعنامه اعلام کردند.

تام مک کلینتاک با ارائه شرحی از اقدامات رژیم ایران گفت برای اولین بار بیش از ۲۲۰نماینده از دو حزب، ۴۱ ایالت و ۱۲ کمیته درصدد پاسخگو کردن ”دیکتاتوری اسلامی“ برای اقداماتش علیه مردم ایران و مردم جهان است.

برد شرمن: آمریکا متحد در کنار مردم ایران ایستاده است. کشتار مردم معترض و فساد رژیم ایران باید متوقف شود. تحریم‌های رژیم ایران و مقاماتش باید ادامه پیدا کند و به شرکت‌های فروشنده ابزار سرکوب به ایران هم گسترش یابد.

شیلا جکسون لی: می‌خواهیم این پیام را بدهیم که در کنار مردم ایران که برای رسیدن به آزادی به‌صورت مسالمت‌آمیز تلاش می‌کند و در برابر تروریسم رژیم ایران ایستاده‌ایم.

رائول روییز: مردم ایران اعتراض خود را به رژیم فاسد ایران بارها ابراز کرده‌اند و آمریکا صدای آنها را شنیده است. مردم آمریکا و کنگره آمریکا از هر دو حزب در کنار مردم ایران ایستاده‌اند.

لی زلدین: شانه به شانه میلیون ها ایرانی که شجاعانه برای رسیدن به آزادی به خیابان‌ها می‌آیند می‌ایستیم. رژیم ایران به جای توجه به خواستهای مردم ایران خود را تبدیل به حکومت شماره یک حامی تروریسم دردنیا کرده است.

لویی گومرت: شما مردم ایران سزاوار آن هستید که آزاد باشید و رهبران خود را انتخاب کنید. ناامید نشوید و به تلاش خود ادامه بدهید و ما نیز حمایت خود را متوقف نخواهیم کرد.

دنی دیویس: رژیم ایران حتی در شرایط شیوع کرونا به اقدامات سرکوبگرانه خود ادامه می‌دهد و از جمله اخیراً دو دانشمند جوان را بازداشت و شکنجه کرده است. هدف از این طرح فشار بر رژیم ایران است و هیچ‌گونه اقدام نظامی مدنظر نیست.

زو لو فگرن: به این طرح رأی خواهم داد چون از خواست مردم ایران برای رسیدن به جمهوری دموکراتیک ایران غیرهسته‌یی حمایت می‌کنم. مهم است که برای رسیدن به صلح و دموکراسی قدم برداریم.

لنس گودین با اعلام حمایت از مبارزه مردم ایران برای رسیدن به یک حکومت سکولار و دموکرات خطاب به سازمان جوامع ایرانی آمریکایی گفت: امیدوارم خیلی زود شما را در ایران آزاد ملاقات کنم.

جو ویلسن: مردم ایران در رنج و سختی هستند، اما رژیم ایران منابع کشور را صرف جنگ‌طلبی می‌کند. ما امروز به شما مردم ایران می‌گوییم که هرگز حمایت از مبارزه دموکراتیک شما، مردم فوق‌العاده را متوقف نخواهیم کرد.

پال گوسار: آمریکا تاریخچه‌ای پرافتخار در حمایت از حرکتهای دموکراتیک مردم دنیا دارد. با افتخار از طریق این طرح از درخواست مردم ایران برای دستیابی به یک حکومت سکولار و دموکراتیک حمایت می‌کنیم.

دن کرنشا: ما از مردم ایران حمایت می‌کنیم نه فقط به‌دلیل ضدیت با رژیم ملاها بلکه چون ایرانیان و سابقه تاریخی درخشان آنها را می‌شناسیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8784e034-0547-4614-963d-742a6e2a47d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات