728 x 90

کنفرانس بین‌المللی «متحد علیه بنیادگرایی و جنگ‌افروزی، برای صلح و برادری» - گزارش تصویری

  • کنفرانس «متحد علیه بنیادگرایی و جنگ‌افروزی، برای صلح و برادری» روز دوشنبه ۱۵فروردین ۱۴۰۱ به‌مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور خانم مریم رجوی، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی از کشورهای مسلمان و عربی و جوامع اسلامی در اروپا در ارتباط آنلاین با مجاهدین در اشرف۳ برگزار گردید.
  • سخنرانی خانم مریم رجوی: رمضان؛ فراخوان قیام علیه حکومت گرسنگی و بی‌خانمانی و استبداد دینی است، روزه‌داری از یک عبادت فردی برای تزکیه نفس فراتر می‌رود و مسئولیت و مسئولیت‌پذیری در قبال جامعه را در آدمی بارور می‌کند.
  • رژیم نامشروع و منفور آخوندها، هزینه حفظ قدرت خود را از جان و خون و گوشت و پوست مردم می‌پردازد. باید دست غارتگران و ستمکاران حاکم را از حقوق مردم ایران کوتاه کرد و باید حاکمیت بیداد و چپاول و استبداد را به‌زیر کشید.
  • خانم مریم رجوی: رمضان و روزه‌داری در ذات خود تربیت‌کردن و برانگیختن قوای فردی و جمعی برای نبرد با هیولای اجبار و تیره‌روزی است، وفا کردن به‌پیمانهای خدایی و مردمی برای دفاع از حقوق و آزادی سرکوب‌شدگان و به‌دست آوردن آزادی و برقراری عدالت و برابری؛ بزرگترین تقوای زمانه است.
  • اسلام مورد اعتقاد مجاهدین، با تأکید بر آزادی و نفی استثمار مرز‌های کیفی خود را با همه تفکرات ارتجاعی و طبقاتی تحت نام اسلام ترسیم کرده است. فریبکاری دینی آخوند‌ها شکست‌خورده است. عهد آنها به‌سر آمده و سرنوشت ایران بعد از سرنگونی این رژیم، با آزادی و برابری و جدایی دین و دولت رقم خورده است.
  • خانم مریم رجوی: آخوندها گرسنگی و بی‌خانمانی را بر مردم ایران تحمیل کرده‌اند. و ماهیت اسلام ارتجاعی و ضدیتشان با اسلام و عدل و برابری را نمایان کردند. بی‌شک استبداد دینی که در همه عرصه‌های فکری و ایدئولوژیکی شکست‌خورده، در برابر این نیروی عظیم و در برابر کانون شورشی و ارتش بزرگ آزادی دوام نخواهد آورد.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات