728 x 90

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، سخنرانیهای خانم مریم رجوی و شخصیتهای عربی و اسلامی

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور خانم مریم رجوی
کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور خانم مریم رجوی
  • کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان شنبه شب ۲۶اسفند و سخنرانیهای خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و شخصیتهای عربی و اسلامی.
  • ریاض یاسین سفیر یمن در فرانسه و وزیر خارجه سابق این کشور: من همیشه شگفتی خودم را از مقاومت ایران برای استمرار مبارزه‌شان ابراز کرده‌ام. آنچه حوثی‌ها می‌کنند برخلاف خواسته مردم یمن و جهان است.
  • دکتر موسی معانی وزیر مشاور سابق دولت اردن: مردم ایران مثل مردم فلسطین محرومیتها و فشارهای زیادی را تحمل کرده و با صدای بلند به شاه و به آخوندها نه گفته‌اند. هر اندازه هم که شب ظالمان دراز باشد ما چشم دوخته‌ایم به سحری درخشان برای خلقهای ایران و فلسطین. رنجهای مردم فلسطین فقط با رنجهای مردم ایران قابل مقایسه است.
  • شیخ مسکین رئیس کمیته مسلمانان فرانسه علیه افراط‌گرایی: در سال۱۹۸۵ به ایران سفر کردم و با وضع آنجا آشنا شدم و به این نتیجه رسیدم که دین حقیقی دین عدالت و برابری و دوستی است که خانم رجوی می‌گویند و نه دین رژیم ایران. فقط ایران نیست که به خانم رجوی نیاز دارد بلکه منطقه به او نیاز دارد زیرا تحت نفوذ رژیم ایران آسیب می‌بینند.
  • دکتر برکات عوجان وزیر فرهنگ سابق اردن: شما خانم رجوی یک الگو و معیار هستید برای هر آنکس که در پی آزادی و برابری است. شما به‌خاطر مواضع مستحکم و روشن‌تان جایگاه خاص ایران را ترسیم کرده‌اید. مردم ایران دقیقاً همینها را که شما اعلام کرده‌اید می‌خواهند. برای مردم منطقه ما اکنون ماهیت وعده‌های پوچ و تو خالی و حبابی آخوندها در حمایت از مردم فلسطین برملا شده است.
  • شیخ خلیل مرون مدیر مسجد اوری: من به خواهرانم در ایران که قربانی سرکوب هستند می‌گویم اسلام همواره مقام زن را بزرگ می‌دارد و امروز می‌بینیم که مردم و زنان علیه آخوندها در ایران مبارزه می‌کنند. خانم رجوی ما در کنار شما هستیم به‌رغم هر قیمتی که از ما بطلبد.
  • سهام بادی وزیر زنان سابق تونس: انتخابات اخیر در ایران بزرگترین دلیل انزوای رژیم است. آنچه رژیم ایران می‌کند فقط جنایت علیه مردم ایران نیست بلکه بدترین تصویر را از اسلام ترویج می‌کنند. این رژیم از همه دیکتاتوریهای منطقه حمایت می‌کنند.
  • دکتر نذیر حکیم از رهبران اپوزیسیون سوریه: مقاومت ایران با تمام قوا برای آزادی تلاش می‌کند. پیروزی شما پیروزی همه نیروهایی است که در سوریه و لبنان و شمال آفریقا و آمریکای لاتین مبارزه می‌کنند. خانم رجوی ما با شما این مسیر را ادامه می‌دهیم.
  • طاهر بومدرا مسئول اشرف و حقوق‌بشر ملل متحد در عراق: تبریکهای گرم خودم را به خانم مریم رجوی به‌خاطر موفقیتهایی که در زمینه حقوق‌بشر به‌دست آورده‌اند تقدیم می‌کنم. هم‌چنین تبریک می‌گویم به خانم رجوی به‌خاطر گزارش کمیته حقیقت‌یاب ملل متحد که در آن رژیم ایران را به‌خاطر قتل‌عام گروهی و جنایت علیه بشریت محکوم کرد.
  • دکتر عید النعیمات رئیس فراکسیون البرنامه پارلمان اردن: امروز آخوندها به‌عنوان دشمن داخلی جهان اسلام عمل می‌کنند و با جنگ‌افروزی نقشه‌های خود را علیه فلسطین پیش می‌برند. تلاشهای این رژیم علیه برقراری دولت مستقل فلسطینی عملاً در خدمت افراطی‌ترین جریانها علیه فلسطین است. ما با دشمنی مانند رژیم ایران روبه‌رو هستیم که بحران‌هایش را به خارج صادر می‌کند. لذا ما از خدا می‌خواهیم که هر چه زودتر شر این رژیم را از سر مردم ایران و منطقه کم کند.
  • مجمد جمیح سفیر یمن در یونسکو: خامنه‌ای می‌گوید اگر در سوریه و عراق و یمن و لبنان نجنگیم باید در تهران، قم و شیراز بجنگیم، بنابراین، این شبه‌نظامی‌ها را نه به‌خاطر فلسطین، بلکه برای نجات خودش درست کرده است. قربانیان رژیم هم قبل از این‌که در سایر کشورها باشند در سرزمین خودش هستند.
  • اگر رژیم ایران برای فلسطین و غزه خیری میداشت قبل از آن برای مردم ایران خیر میداشت. هم‌چنانکه اگر حوثی‌ها برای فلسطین خیری می‌داشتند قبل از آن برای یمن خیر داشتند. این رژیم می‌جنگد، اما نه برای فلسطین برای تثبیت خود در داخل و تقویت نفوذ خود در منطقه.
  • خواهر گرامی مریم رجوی آرمان شما آرمان ماست و ظلم به ایرانیان ظلم به یمنی‌ها و سوریها و عراقیها و لبنانیها و سایر اعراب است. ظالم یکی است. رژیم در تهران که با لباس دین حکومت می‌کند و در حال حاضر همتایی ندارد.
  • شیخ تیسیر التمیمی قاضی‌القضات سابق فلسطین: رژیم ایران از دهها سال پیش در ماه رمضان از شعار آزادی قدس و روز جهانی قدس برای دخالت در چهار کشور عربی و کنترل بر آنها سو استفاده می‌کند. در حالی‌که مردم ایران از فقر و گرسنگی رنج می برند و هزاران مخالف توسط رژیم به‌قتل رسیده و یا زندانی شده‌اند.
  • تحریم انتخابات نفرت مردم از این رژیم را منعکس می‌کند در حالی که گرد آمدن مردم حول سازمان مجاهدین رو به فزونی است. از کشورهای عربی و اسلامی می خواهم برای امنیت و ثبات و صلح در منطقه و جهان به مماشات با این رژیم خاتمه بدهند و در کنار مجاهدین خلق بایستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43e621c1-6a4e-4ac1-9636-aea7bdcb952e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات