728 x 90

آلودگی هوا,بحران ريزگردها در خوزستان,توفان و گردبادهاى مهيب,

بحرانی بودن وضعیت خوزستان به‌دلیل قطعی آب و برق

-

گرمای بالای 50درجه خوزستان و آماده‌باش بیمارستانها
گرمای بالای 50درجه خوزستان و آماده‌باش بیمارستانها
قطع مکرر برق و آب در استان خوزستان وضعیت را برای مردم بحرانی کرده و مردم این استان از جمله مردم شادگان علاوه بر مشکل گرد و غبار در این روزها و در دمای بالای 50 درجه با مشکل قطعی آب و برق نیز دست و پنجه نرم می‌کنند.

مجید ناصری‌نژاد عضو مجلس ارتجاع 31خرداد96 اعتراف کرد: «مردم در شادگان نه آب برای کشاورزی دارند و نه آب برای شرب، و وزارت نیرو نیز اقدام عملی را برای رفع این مشکل صورت نداده و تاکنون وعده و وعید داده شده است».

وی اضافه کرد: «آبرسانی با تانکر جوابگوی این وضعیت نیست و با توجه به جمعیت بالای روستاها نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد».

این نماینده مجلس ارتجاع ضمن نگرانی از ادامه چنین وضعیتی و تبدیل شدن آن به یک بحران برای رژیم گفت: «مردم به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ مسئولی به فکر آنها نیست و کسی درد آنها را نمی‌داند و این موضوع بسیار نگران کننده‌ای است». و «مشکل کار اینجاست که مسئولان منتظر می‌مانند تا مشکلات به یک بحران بزرگ تبدیل شود و در آن زمان کاری انجام دهند که بی‌فایده است و وقتی بحران خاتمه می‌یابد موضوع را فراموش می‌کنند و دنبال کار خود می‌روند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7fd1da5-4da6-408b-a23e-9fc3b3ff2a1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات