728 x 90

کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل - تأکید ایتالیا و استرالیا بر انجام تعهدات هسته‌یی رژیم ایران

نمایندگان کشورهای ایتالیا و استرالیا در کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل
نمایندگان کشورهای ایتالیا و استرالیا در کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل

نمایندگان کشورهای ایتالیا و استرالیا در سخنرانیهای خود در کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل پیرامون خلع‌سلاح از رژیم ایران خواستند تا بر تعهدات هسته‌یی خود پایبند بماند.
نماینده ایتالیا در سخنان خود در روز پنجشنبه ۱۵مهر در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: «ما نسبت به فاصله گرفتن ایران از برجام عمیقاً نگرانیم و از ایران مصرانه می‌خواهیم بدون تأخیر و به‌طور کامل تعهدات برجامی‌اش را انجام دهد. ما همزمان از ایران مصرانه می‌خواهیم در رابطه با همه موافقتنامه‌های پادمانی‌اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل و به موقع بکند».


نماینده استرالیا نیز در سخنانی در همین روز در مجمع عمومی سازمان ملل با ابراز نگرانی عمیق از عدم پاسخگویی رژیم ایران پیرامون وجود مواد هسته‌یی در مکانهای اعلام نشده گفت: «استرالیا در کنار کشورهای دیگر نسبت به پاسخ ندادن معتبر ایران به‌وجود مواد هسته‌یی در مکانهای اعلام نشده و تصمیم این کشور مبنی بر اجرا نکردن جنبه‌های مادی تعهدات پادمانی‌اش عمیقاً نگران است. ما بر حمایت قاطع‌مان از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمانی که به‌دنبال اجرای موافقتنامه‌های پادمانی در ایران است، تأکید می‌کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0456d11-8c80-4e9d-b067-17b85239ca76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات