728 x 90

کمبود بنزین،‌ ناتوانی رژیم ایران در تأمین سوخت به‌دنبال اعتصاب رانندگان کامیون + فیلم و عکس

کمبود بنزین در شهرهای مختلف و تشکیل صفهای طولانی باعث اخلال در رفت و آمد و ترافیک سنگین شده و نارضایتی مردم را به‌دنبال داشته است.

رژیم آخوندی باوجودی که طی روزهای اخیر تانکرهای سپاه پاسداران را وارد کرده تا اعتصاب رانندگان کامیون را بشکند اما موفق نشده و نه تنها این اعتصاب برای سومین روز ادامه یافته است بلکه کار پمپ‌بنزینها هم مختل شده است.

تعطیلی پمپ بنزین شیراز - سوم خرداد 97

شیراز - صف طولانی پمپ بنزینها بدلیل اعتصاب رانندگان کامیون - سوم خرداد 97

مردم این وضعیت را از چشم رژیم آخوندی می‌بینند که حاضر نیست به خواسته‌های برحق رانندگان کامیون تن بدهد.

کمبود بنزین در تهران و اصفهان و یزد و خوزستان و فارس و کهگیلویه و بویراحمد و بسیاری استانهای دیگر گزارش‌شده است.

صف بنزین در شیراز -سوم خرداد 97

در شب گذشته در برخی از این استانها به هر نفر فقط ۲۰لیتر بنزین داده می‌شد. اگر چه رژیم مدعی است سپاه پاسدارن کسری سوخت را با حمل‌‌ و نقل نظامی و با اسکورت جبران می‌کند اما تا امروز این بحران هم‌چنان به قوت خود باقی است.

حسین صادقیان مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان اصفهان گفت:‌ «شب گذشته برخی جایگاههای سوخت بنزین به‌دلیل اعتصاب نفتکش‌ها از مدار سوخت‌رسانی خارج شدند.

1700کامیون نفتکش در استان اصفهان وجود دارد که روز گذشته از سوخت‌گیری ممانعت کردند و دست به اعتصاب زدند.

 

وعده‌های توخالی برای جبران کمبود بنزین

رژیم آخوندی در سایتها و شبکه‌های خبری خود مستمر خبر می‌دهد که کمبود بنزین تا ساعتهایی دیگر حل می‌شود.

خبرگزاری صدای و سیمای آخوندی امروز 3خرداد97 نوشت:‌

در برخی از مناطق شیراز از صبح امروز به‌علت کمبود بنزین و گازوییل در جایگاه‌ها، صف‌های طولانی خودرو‌ها مقابل جایگاههای فروش سوخت تشکیل شده است.

علت ازدحام و صفهای طولانی در جایگاه‌های سوخت، اعتصاب برخی کامیون داران و تانکرهای حمل سوخت اعلام شده است

محسن شمس‌الدینی معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: برای رفع این مشکل با چند شرکت حمل ونقل سوخت رسان به توافق رسیدیم و نفت کش‌ها در حال بارگیری سوخت هستند و امروز سوخت مورد نیاز جایگاهها تأمین می‌شود».

با وجود این قبیل وعده‌ها آخرین خبرها از شیراز حاکی است که پمپ‌بنزینها هم‌چنان با کمبود بنزین روبه‌رو هستند.

رانندگان کامیون که هنوز به خواست هایشان رسیدگی نشده است امروز برای سومین روز متوالی در اعتصاب هستند. آنها روز گذشته در 94شهر ایران دست به اعتصاب زدند.

 

خواستهای رانندگان کامیون:

رانندگان کامیون می‌گویند با توجه به گرانی لوازم یدکی کرایه بار بسیار پایین است و آنها به سختی می‌توانند مخارج خود و خانواده‌هایشان را تأمین کنند.

بعضا رانندگان باید برای هر نوبت حمل بار تا بیست روز منتظر بمانند. رژیم آخوندی همچنین عوارض و مالیاتهای سنگینی از رانندگان کامیون اخاذی می‌کند و حتی مالیات بر ارزش افزوده را از رانندگان طلب می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/315716c5-b4f9-43fb-8491-8411e4c3e783"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات